Ocena wątku:
  • 2 głosów - średnia: 1.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sharan MKI Syncro ? ;D
#1
Witajcie, wczoraj kumpel przy piwku oświecił mnie, że były sharany w pierwszej budzie w syncro, mało żeśmy sie nie pobili bo ja twierdziłem że tylko po lift ;P

Widział ktoś może takiego cudaka na żywo ? Ciekawią mnie różnice między FWD a Syncro ;>

ALe był chyba takie tylko w VR6 i to w automacie.


Co powiecie ?
Odpowiedz




#2
http://allegro.pl/sharan-vr6-syncro-lpg-...6.html:shy:
VW SHARAN 1,9 TDI AFN 110, 1998rShy
Odpowiedz
#3
ogłoszenia takie też widziałem, bardziej pytam o różnice jeśli ktoś wie i widział takie sprzęt na oczy, chodzi mi o różnice techniczne, między innymi jak leci pod spodem wał, co z tylnim mostem, interesują mnie techniczne sprawy takiego wozu, fajnie było by mieć tak u siebie ;D
Odpowiedz
#4
(22-03-2013, 09:26)sebter napisał(a): ja twierdziłem że tylko po lift ;P

Woli ścisłości to polifty są 4Motion a przedlifty Sycro.
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Odpowiedz
#5
Ja mam takiego: VW Sharan 2.8 Syncro 2000r MKI LPG STAG 300, Spalanie na trasie 90-110km/h około 12,5-13,5 litra gazu.
Podstawowa różnica to taka, że w MKI napęd syncro występował tylko przy silniku VR6 oraz tylko z automatyczną skrzynią biegów.
A druga różnica to w zimie przy ruszaniu pod górę czy na światłach sporo zawodników zostaje w tyle.
Przy zbyt ciężkiej nodze na zakrętach zdaża się, że koła przednie zaczynają się ślizgać a tył ma przyczepność i samochód jest wyrzucany z drogi (tak jak by miał tylko tylni napęd) trzeba wtedy odpuścić gaz. No i zdażają się samochody z niedziałąjącym napędem do tyłu. Powodem niedziałania napędu może być:
1.uszkodzenie pompki podciśnienia, która odpowiedzialna jest za załączanie sprzęgiełka w tylnym dyferencjale. Sprzęgiełko odpowiada za przeniesienie napędu z wiskozy na jedną z półosi podczas jazdy do tyłu (pompka znajduje się nad lewym nadkolem z przodu pojazdu, dostęp do niej istnieje chociaż ograniczony po zdjęciu lewego przedniego kierukowskazu)
2. uszkodzone przewody gumowe doprowadzające podciśnienie z pompki do tylnego dyfra.
3.uszkodzone przewody zasilające elektrozawór sterujący podciśnieniem, znajdujący się w tylnym dyferencjale. U mnie właśnie to było przyczyną braku napędu 4x4 podczas jazdy do tyłu. Zasilanie podpiołem ze świateł cofania i na jakiś czas problem zniknął.
4. Problem który się pojawił teraz jest związany chyba ze sprzęgiełkiem mianowicie :
podczas buksowania do tyłu słychać z tylnego dyfra stukot zwiększający się z obrotami wału ale tylne koła się nie kręcą, po dodaniu gazu lub przełączeniu do przodu i z powrotem do tyłu czasami napęd zaskoczy i tylne koła zaczynają się kręcić bez jakich kolwiek stuków. Podejżewam że gdzieś w przewodach podciśnienia jest dziura lub pompka podciśnienia padła i nie ma odpowiedniego ćiśnienia do uruchomienia blokady. Jeżeli ktoś miał podobnym problem proszę o poradę. Jednak w miarę wolnego czasu będę się starał sam zlokalizować usterkę i poinformuje co to było. Jak ktoś ma jakieś pytania odnośnie tego modelu lub ciekawe rozwiązania to pprosze pisać
Odpowiedz
#6
Witam wiem ze to stary temat ale mam podobny problem proszę o kontakt
Odpowiedz




#7
Temat stary, ale jak piszesz to wątek podskakuje do góry na liście i jest widoczny więc nie problem.
Doprecyzuj proszę nieco szerzej jaki masz problem, jakie info jest Ci potrzebne.

Niestety ja mam doświadczenia tylko nie wielkie z VR6 4x4 ale tylko z Passata więc pewnie nie pomogę - ale na pewno znajdzie się ktoś kto będzie umiał Ci pomóc
Prawdę swą należy mówić głośno, nie schlebiając ani rzeczom, ani wypadkom, ani stosunkom, ani ideom - St. Żeromski
[Obrazek: stopka.png] - Pozdrawiam - moja www
- kontaktować się ze mną proszę przez e-mail
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Swap automat -> manual vr6 syncro Swenson 0 544 17-08-2021, 14:49
Ostatni post: Swenson

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości