Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
bloki sa te same i nawet powinno byc oznaczenie to samo w ajm i auy. Mozna zapakowac nawet inne bloki byle z tid PD ASZ/ARL itd. Dziwne ze chcesz przekladac słupek( tu wlasnie zawsze mowie ze pojecie silnik jest bardzo szerokie). Słupek to blok z tlokami i walem korbowym. OSprzet to inna sprawa i calosc tworzy wlasnie silnik. Tak jak kluczyk od auta sklada sie z grota, pastylki immo ( transpondera) pilota radiowego i obudowy.
Czy w twoim AUY to pryzpadkiem na jalowych nie powinna dostac tylko conajwyzej lekko glowica po zworach?? Reszta powinna byc okej. Chyba ze tloki pokruszylo lub korby pogieło ale to powinno nastapic przy obrotach 3000-4000 a nie na jalowych.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 5
Liczba wątków: 2
Dołączył: Apr 2013
Reputacja:
0
Dzięki Wesol za odpowiedz .
Moje pytanie brzmiało jaki motor TDI PD podpasuje do Sharana zamiast AUY i czy AJM np. z golfa wejdzie na oryginalne lapy od silnika czy nie bedzie trzeba np nic dodatkowego w celu przelozenia przerabiac-dopasowywać , w mojej okolicy nie ma za dużo miejsc gdzie móglbym kupić oryginalny AUY.A co do zamiany samej czapki to boje się czy korby nie uszkodziło , są wyrazne ślady na szklankach dlatego leci cały słupek a mogę okazyjnie kupic tdi z golfa więc stąd to pytanie .Może jest ktoś na forum co przerabiał podobny temat .Dzięki z odpowiedz .
Pozdrawiam Michał
Liczba postów: 121
Liczba wątków: 2
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
0
bvk mozesz szukac
sharan 1.9 tdi 2004r.
mercedes c sport coupe 2.2cdi last edition
Liczba postów: 5
Liczba wątków: 2
Dołączył: Apr 2013
Reputacja:
0
Witam , dzięki chłopaki za odpowiedzi ale jednak kupuje słupek z AUY,
Pozdrawiam
Liczba postów: 124
Liczba wątków: 4
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
0
generalnie powinien podejsc kazdy poprzeczny tj wlasnie z golfa tak jak ASZ jest w szarkiku i w golfie tak i AJM tylko w golfie ale mocowania sie nei zmienily na 100%