Liczba postów: 275
Liczba wątków: 25
Dołączył: Dec 2010
Reputacja:
0
Witam wszystkich. powiedzcie mi dobrzy ludzie czy galaktyka z roku 2004 z manualna skrzynia biegów i silnikiem vr6 miała dwu masowe sprzęgło montowane???? Pytanie może durne ale nigdzie nie znalazłem odpowiedzi na ten temat, a jadę dzisiaj oglądać auto z takim zestawem.
Liczba postów: 275
Liczba wątków: 25
Dołączył: Dec 2010
Reputacja:
0
Witam dzięki za foto, byłem , widziałem przejechałem się, i wrażenia powiem ........takie sobie, rdza na klapie bagażnika na około zamka, silnik ładnie brzmiał ale mocy to on miał tyle co moje 2 litry , i zbierał się strasznie wolno, dodatkowo check engine się świecił, wiec coś na rzeczy musiało być, wewnątrz auto zadbane, ale było kilka pierdoł o których wlasciciel nie wspomnial przez telefon.
Liczba postów: 82
Liczba wątków: 3
Dołączył: Oct 2011
Reputacja:
0
skad jestes - przewioze Cie swoim ... zmienisz zdanie co do tego silnika...
napewno motor uwalony skoro babol swieci
Liczba postów: 275
Liczba wątków: 25
Dołączył: Dec 2010
Reputacja:
0
Zdanie na temat silnika mam jak najbardziej ok, chociaż opinie są różne, miałem okazje polatać trochę vr-em w starej budzie 174 kuce i w porównaniu z tym co widziałem wczoraj to .....panowie, nie ten to bedzie inny.
Liczba postów: 220
Liczba wątków: 9
Dołączył: Jul 2011
Reputacja:
0
04-04-2013, 12:41
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-04-2013, 12:43 przez sp6qkx.)
Jesli świeci check to silnik pracuje w trybie awaryjnym i ma o wiele mniej mocy , najlepiej w takiej sytułacji podłączyc Diagnostyke VAG-a i sprawdzić co go boli , czasem może być jakaś bzdura lub wystarczy wykasować błędy , być może jest to cos poważnego np. problemy z rozrządem itp ..
Liczba postów: 2,036
Liczba wątków: 84
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
2
Rdzą w okół zamka też się nie ma co przejmować, u mnie jest to samo.
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Liczba postów: 14,563
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Rafcio masz vaga to mozesz apodac bledy na forum. Coprawda w benzynach sie tak nie orietuje jak w dieslach ale wspolnymi silami powiemy czy warto brac czy nie. Ewentualnie szukaj innego chyba ze gosc spusci z ceny dobrze ale wiesz ze ten silnik to troszke wymagajacy jest wiec zeby nie bylo wtopy.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 275
Liczba wątków: 25
Dołączył: Dec 2010
Reputacja:
0
Witam, no właśnie to może być pierdoła, a może być babol, gość który sprzedaje to auto, w czasie jazdy próbnej mówił ze go nie oszczędza, zimny , but i ogień na tłoki, do odcięcia, wiec to już świadczy o tym jak auto było użytkowane, dodatkowo oprócz wymienionych cewek WN nic nie robił, , poczytałem trochę tu i tam i wiem ze te silniki są wymagające co nie jest dla mnie kłopotem ale jak mam wydać spora kwotę co dla mnie 20 parę tys jest sporym wydatkiem to chciałbym kupić auto które polata jakiś czas bez większych inwestycji, co mi po tym ze jest dobrze wyposażony gdy nie będzie jeździł,naprawde w czasie jazdy brakowało mu mocy, i mój stary sharan lepiej się zbiera na pierwszych 3 biegach jak ten 204 konny agregat, nie zabrałem kabla i kompa, bo zostawiłem sprzęt w domu. Ciśnienia nie mam żeby już kupić, jeszcze obecnego auta nie sprzedałem, wiec mam czym dupsko wozić, a jeśli chodzi o rdze, to jeśli by tam był pęcherzyk rdzy to ok, ale tam klapa dosłownie 3mała się na farbie w okolicy zamka, wiec musiało być coś na rzeczy o czym właściciel nie chciał wspomnieć, przecież buda jest w ocynku, , mój 16-letni sharan lepiej się trzyma pod tym względem.