Liczba postów: 309
Liczba wątków: 36
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
A co sądzicie o uszczelnieniu lub naprawie cieknącej chłodnicy wody?
Ja na przykład trzy dni muszę czekać na chłodnice wody do swojego auta,pierwsza kupiona przed demontażem okazała sie niewłaściwa.Moja chłodnica puszczała około litra,półtora na 100km.Biorąc pod uwagę koszta chłodnicy i robocizny może warto było by zastosoawć jakiś preparat za kilka dyszek lub inną metodę.....
Liczba postów: 2,036
Liczba wątków: 84
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
2
Poza tym później cały układ może być zasyfiony ;/
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Liczba postów: 309
Liczba wątków: 36
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
Dokładnie taką zamówiłem,na specyfik już za póżno,chłodnica wyjęta auto stoi i czeka.Ojciec kupił używaną chłodnicę i okazało się że ciurkiem z niej leci,dokupił jakiś specyfik amerykański i uszczelniło.
Mnie chłodnica z robocizną 5 stówek wyniesie ,w starej jest prawie niewidoczna nieszczelność w dolnym marożniku i tak sobie myślę że może trochę się pospieszyłem z wymianą,można było preparacik zastosować.
Liczba postów: 309
Liczba wątków: 36
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
Musztarda,fusy po kawie,to żadna nowość,to było kilka dziesięcioleci wstecz.Dzisiejsze są dardziej wyszukane.
Liczba postów: 70
Liczba wątków: 11
Dołączył: May 2012
Reputacja:
0
Nie radzę tego próbować. Kiedyś miałem punciaka i też wsypałem jakiś amerykański specyfik by chłodnica nie ciekła. Owszem, chłodnica się uszsczelniła, ale na drugi dzień nie miałem już ogrzewania - nagrzewnica też się "uszczelniła"
VW Sharan TDI AUY
AUDI A6 C5 Quattro APS
Liczba postów: 584
Liczba wątków: 9
Dołączył: Mar 2013
Reputacja:
5
nagrzewnica, kanaliki w silniku i latem masz przegrzany silnik
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
mom zdaniem nieszczelnosci eliminuje sie poprzez wymiane wadliwych czesci. Takie leczenie umarłego dobrze nigdy sie nie konczy.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 309
Liczba wątków: 36
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
Sprawdziłem dziś starą chłodnice pod ciśnieniem w wodzie,około 10 dziurek-sito.Mam tylko nadzieję że reszta aluminiowych elementów układu chłodzenia nie jest w podobnym stanie (obie nagrzewnice i łączące je przewody pod autem). Tak się zastanawiam....około tygodnia przed tym jak zauważyłem ubytki płynu zmieniałem piec,po wszystkim uzupełniłem płynem o innym kolorze (był czerwony dolałem niebieskiego 1litr) ale dobrym,czy to pomieszanie mogło spowodować reakcję chemiczną i strawienie aluminium?
Liczba postów: 124
Liczba wątków: 4
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
0
05-04-2013, 21:47
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-04-2013, 21:50 przez radzio-.)
ja wymienilem chlodnice na nową firmy SRL, duzo czytalem po forach i zbieralem opinie po mechanikach i wyszlo na to ze ta marka jest super, zadnych reklamacji zadych narzekan a jakosc czesci maja na wysokim poziomie, chlodnica 200 miala kosztowac a jescze stargowalem i za 180 zl i 2 lata gwarancji a nie jak valeo 1 rok, wymiana 100zl. niedawno tez kupilem tarcze i klocki na tyl za 160zl komlet z czujnikiem tez SRL i narazie jest si, poczulem ze auto hamuje cale a nie nurkuje tylko przodem
reasumując tylko wymiana na nowe zadnych specyfikow syfiacych silnik a płyn tylko g12 jak zaleca producent