Liczba postów: 63
Liczba wątków: 3
Dołączył: Jul 2017
Reputacja:
0
Cześć wszystkim chciałbym się poradzić odnośnie amorków do mojego Sharana 2001r ayl fwd. Chcę go trochę obniżyć, już zamówiłem sprężyny eibach pro kit - 30 i teraz się zastanawiam nad amortyzatorami. Szukam sztywniejszych niż seryjne ale bez betonu bo na codzień jeżdżę z rodzinką 2+2. Najbardziej bym chciał bilsetein b6 ale wiadomo cena, jak wypadają kyb excel-g lub na tył są jeszcze gas a Just ale tylko tył, ewentualnie zwykle bilsetein. Szukam takich co dobrze się będą spisywał z tymi eibach - 30.
Liczba postów: 63
Liczba wątków: 3
Dołączył: Jul 2017
Reputacja:
0
22-02-2018, 10:29
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-02-2018, 10:32 przez fmichal86.)
Dzięki za info ale jednak kupiłem gwint raczej nie atakuje krawężników a tu gdzie mieszkam są do re dość drogi, po pytałem ludzi co jeżdżą na takim i wg nich zapewnia względny komfort jam na taki Zawias więc zobaczymy. Zbieram graty na wiosnę i na wiosnę się pochwalę moim auto autobusem
Liczba postów: 1,342
Liczba wątków: 1
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
27
Witam.
A co można sądzić o tanich produktach, nawet jak uda Ci się kupić dwa w miarę równe (często jeden z pary ma 70%, a drugi 50% sprawności), to skończą się po 30-50 tyś.km, gdzie na tzw. markowych zrobisz dwa albo trzy razy więcej, no chyba , że tradycyjnie, Polak kupuje Sachsa na internecie w cenie Krafta myśląc, że kupuje oryginał, a potem narzekania, że mu się po 10 tyś.km skończyły. Wrzuć sobie nazwę w google i wyciągnij średnią z opinii, z różnych marek samochodów, gdzie użytkownicy je montowali i zastanów się czy jesteś jednym z tych, którym ten zakup się opłaca, tylko nie pisz za chwilę, że po wymianie amortyzatorów auto Ci "pływa" itp. i co to może być, mnie już się znudziło "zawracanie Wisły kijem".
Pozdrawiam
Liczba postów: 252
Liczba wątków: 1
Dołączył: Mar 2018
Reputacja:
1
Ja dałem KAYABE.
Nie zawsze amorki są winne za latanie auta.
Magiel także może powodować "tanczenie"na drodze.
Kiedyś miałem okazję jechać innym SGA i przy 160km w bezwietrzny dzień walczyłem o to by zostać na swoim pasie na 2 pasmowce.dobrze że ruch był znikomy to mogłem pozwolić sobie na to inaczej balbym się jechać tak szybko.
Liczba postów: 107
Liczba wątków: 12
Dołączył: Mar 2016
Reputacja:
1
W układzie kierowniczym zero luzów.
niedomaga jedna tylna tuleja wachacza. wiec do wymiany pojda wszystkie. i piszczy jedno lozysko amortyzatora wiec tez zrobie po 2 stronach. i tak mysle czy wymieniac amory czy dac spokoj.
Mam kyb i podrzuce najpierw na tyl w wolnej chwili. zobaczymy co sie zmieni.
Liczba postów: 45
Liczba wątków: 3
Dołączył: Jan 2023
Reputacja:
0
Mam z tyłu amorki KYB 343319.Amortyzatory są suche i sprawne ale w jednym w dolnym mocowaniu wybiła się tulejka i niestety puka sobie trochę.I tu pytanie czy da się kupić samą tuleję czy niestety wymiana na nowy amortyzator,a raczej komplet bo jednego nie założę.Myślałem że to stabilizator puka i będzie tanio a to niestety ucho amortyzatora.Szkoda by było nowe kupować ale coś mi się wydaje że na tym się skończy.Ale już KYB nie kupię,jak już jakieś DACO albo KAMOKE do 150zł