Ocena wątku:
VW Sharan 1.9TDi 115KM AUY + ARL Turbo + Chip
13-04-2013, 14:56
Post: #11
RE: VW Sharan 1.9TDi 115KM AUY + ARL Turbo + Chip
wirnik od czesci zimnej ogarnia spokojnie swoja robote. Niektorzy nawet robia tak ze zwykla suszarke od 110 czy 115 konnej wersji rozbieraja i wymieniaja wirnik czesci kompresora nanp wirnik od ARL. Samo to smigielko aluminiowe. Roztaczaja muszle zimną i styka. Turbo ARL ma tylko to do siebie ze ten wirnik czesci goracej ma oś bardzo grubą a wirniki od ASZ i slabszych maja cieniutką ośke. Roznica w tych suszarach to wlasnie kolo kompresji- ich srednica. Mozna zapodac sobie kolo kompresji nawet od czegos innego- od turbo od jakiejs renaulta czy jeszcze innego.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Reklama

30-12-2014, 15:50
Post: #12
RE: VW Sharan 1.9TDi 115KM AUY + ARL Turbo + Chip
PiottO i jak to chodzi po takim czasie ? Zima ,nuda wiec przegladam jakieś ciekawe tematy . Nie wiem sam co o tym myśleć mi tam chyba iele mocy
niepotrzeba z tego auta i zastanawiam sie nad samym programem ale widze że tutaj za wiele roboty nie było a efekt sporo lepszy Big Grin
30-12-2014, 17:46
Post: #13
RE: VW Sharan 1.9TDi 115KM AUY + ARL Turbo + Chip
Zapier..) Śmiga bez problemu. W dalszym ciągu to co było zrobione to siedzi, nic poważniejszego nie było wymieniane poza olejem itd, wszystko na forum napisałem.

Jedyne co to w moim programie trochę za dużo paliwa podlewa i dymi jak dostanie ognia, miałem coś z tym robić .. ale stanęło na tym że nie ma sensu ładować kasy w remap, tylko jak będzie gotówka to coś innego będziemy myśleć.

Ja bym Ci radził kupuj turbo ARL czy tam ASZ jak masz zdrowe / pewne( teraz jeszcze to potaniało ) i wtedy rób chipa. Tak jak piszesz dużo roboty nie ma/ kosztów duzych to nie generuje a satysfakcja i różnica jest.

Jak wiele mocy nie potrzebujesz to dalej będziesz jeździł jak jeździsz, ale jak będziesz musiał przycisnąć to wtedy przynajmniej będzie czym .. a i Ty będziesz spokojniejszy że auto się wyzbiera ;-)



Sharan 1.9 TDI AUY + Suszarka ARL = 166KM i 393Nm
31-12-2014, 13:49
Post: #14
RE: VW Sharan 1.9TDi 115KM AUY + ARL Turbo + Chip
opcja wydaje się cikawa Big Grin ale mówisz że sam program też całkiem dobrze odebrałeś w AUY ?
31-12-2014, 14:47
Post: #15
RE: VW Sharan 1.9TDi 115KM AUY + ARL Turbo + Chip
Powiedzmy tak .. że przed programem ( gołym AUY ) ciężko mi się jeździło .. i raczej długo się nie zastanawiałem na program.

Zgadza się sam program zmienił całkiem sporo w porównaniu do serii bo nie tylko moc się zmieniła ale i zachowanie auta ( moment ).



Sharan 1.9 TDI AUY + Suszarka ARL = 166KM i 393Nm
28-07-2015, 08:26
Post: #16
RE: VW Sharan 1.9TDi 115KM AUY + ARL Turbo + Chip
jako ciekawostkę co można zrobić z AUY z Forda Galaxy Big Grin

354km 590Nm Tongue
http://www.racingforum.pl/index.php?show...=0&start=0
05-04-2017, 08:41
Post: #17
RE: VW Sharan 1.9TDi 115KM AUY + ARL Turbo + Chip
Witam
Delikatnie odświeżam bo robię podobną podmiankę turbo ,ale akurat na hybrydę ARL-a i podobno muszla jest od BMW wiec nie trzeba nic modzic w przewodach i pasuje P&P oprócz przewodu przepływomierz-turbo kwestia skrócenia i połączenia przewodem gumowym na dwie opaski.
Moje pytanko to jak się zachowuje taki modzik po czasie i ponad 160 gniadych również będę chciał zrobić lecz moment wolał bym bardziej użytkowy bo latam trasy z przyczepą i chciał bym przy tej samej dynamice zachować spalanie na podobnym poziomie i mam nową dwumase ori sachsa, półoś również z Torunia a przeguby zmieniał poprzedni właściciel bo auto mam pół roku zaledwie więc po założeniu tej turbiny czas na zrobienie chipa.
PS: jest potrzebny ten czujnik ciśnienia od ARL czy starczy ori AUY


Załączone pliki Miniatury
       
05-04-2017, 10:51
Post: #18
RE: VW Sharan 1.9TDi 115KM AUY + ARL Turbo + Chip
Turbiny serii gt to juz przezytek. Stare i mozolne mimo ze w sumie male to turbinki. Zapodaj jakas gtb. Poza tym juz ja wiem jakie sa tote hybrydy arl. Poza tym w turbinach nie tylko liczy sie srednica kola kompresji. Chodzi oto ze duza robote robibduzy wylot spalin czyli duze kolo kompresji i nowy typ sterowania lopatkami zmiennej geo. Pamietaj ze spalin jest ze 5 razy wiecej na wylocie jak powietrza pakowanego na tloki. Zalezy ile chcesz dmuchac to map sensor moze zostac ten stary bo jest do okolo 2600 mBar a ten od asz arl to jest do okolo 3000mBar.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.




Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Exclamation Chiptuning 1.9 TDI 115KM - gdzie wykonać? cyba 28 8,871 25-12-2023 03:15
Ostatni post: abramczyk_00
  Zmiana turbo auy na arl Chmielu 3 1,258 03-12-2020 16:47
Ostatni post: wesol
  Chip 1.9TDi 110KM na? SVR6 44 46,152 10-04-2020 06:57
Ostatni post: wesol
Thumbs Down Różnica osprzętu 1.9 asz (130km) i 1.9 auy (115km) Chmielu 11 4,964 19-10-2019 06:56
Ostatni post: Chmielu
  Chiptuning 1.9 TDI 115KM -Kraków. miniu2000 0 1,252 05-11-2018 19:40
Ostatni post: miniu2000
  Chip to 1.9 tdi 150 KM BTB bajabaj 22 19,538 02-04-2018 04:18
Ostatni post: wesol
  CHIP do Alhambry 2.0 TDI 2012 luki233 12 7,629 17-03-2018 15:12
Ostatni post: wesol
  wymiana turbo z AUY na ARL andrzej_7777 31 17,447 15-03-2018 22:02
Ostatni post: wesol
Information Sharan AUY Tiptronic Chip ? sebter 24 8,467 21-06-2017 16:53
Ostatni post: slawiec
  Chip w Galaxy borys03 22 9,648 25-05-2017 10:15
Ostatni post: wesol

Skocz do:


Kontakt | Forum - VW Sharan, Ford Galaxy, Seat Alhambra - warsztat, porady, forum, galeria, pomoc, ogłoszenia | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Oklejanie samochodów - Agencja reklamy Starachowice - marecki.name