Liczba postów: 1,358
Liczba wątków: 30
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
5
ja jak szukałem [...] to patrzyłem przedewszystkim na seata poniewaz podoba mi się podświetlenie na czerwono,z racji tego ze nie znalazłem nic ciekawego kupiłem sharana w którego juz troszke setek włozyłem i jak bedzie trzeba to jeszcze włoże,choć nie ukrywam ze marzy mi się taki 1,8T
Jestem Marcin z Jastrowia i mam VW Touran 1,9 TDI 105 KM z 2007 roku
GG 7631161
Skype jak coś na PW
Nie nienawidzę cwaniactwa
służę pomocą w diagnostyce grupy VAG
Liczba postów: 1,178
Liczba wątków: 71
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
7
16-04-2013, 01:39
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-04-2013, 01:40 przez Czerwony.)
[1]
Kolego @Mecenas,
Twoje pytanie (pytania) byłoby zasadne gdybyś miał możliwość kupić STATYSTYCZNEGO Sharana, Alhambrę lub Galaxy. Takie samochody nie istnieją. Gdyby nawet istniały jakieś ważne różnice między tymi samochodami (ja w nie nie wierzę - moja sprawa), to zawsze możesz trafić egzemplarz przeczący statystyce na plus lub na minus. Szukaj fajnego EGZEMPLARZA, bo samochód STATYSTYCZNY (podobnie jak statystyczny człowiek) nie występuje w przyrodzie.
Na marginesie dodam, że sam kupiłem SAGa w innej wersji i kolorze niż planowałem - właśnie dlatego, że trafił mi się egzemplarz w dobrym stanie.
[2]
Szanowni tu obecni,
poprawcie mnie proszę: lista części, którymi się różnią SAGi (po lifcie 2000):
- maska z atrapą;
- lampy przednie i tylne;
- lusterka (Galaxy ma inne);
- klapa (Galaxy ma chyba inną - inne lampy);
- kokpit;
- no i Ford miał 2 silniki tylko dla siebie.
Coś do dodania?
Mój elektryk twierdzi, że niektóre elementy elektroniki poszczególni producenci mieli też swoje.
Jak na razie, jaką część bym nie kupił (nawet w serwisie Forda), to ma znaczek VW. Jedyne części z logo Forda, które dotychczas spotkałem w moim Galaxy, to właśnie trzy znaczki Ford (atrapa, klapa, kierownica).
Liczba postów: 2,158
Liczba wątków: 90
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
9
Co do blach to akurat jeśli chodzi o Galaxy to miał lepszą niz inne fordy, bo był z tej samej lini produkcyjnej c reszta SGA.
Co do wnętrza i zewnętrznego wyglądu aut wyprudokowanych po 2004 roku, tak jak pisałem już nie raz, najbardziej widzi mi sie Sharan, potem Seat, a na końcu Galaxy. Oczywiście to wszystko kwestia gustu o którym sie nie dyskutuje.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Liczba postów: 309
Liczba wątków: 36
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
W moim galaxy 2005 sterowanie klimy na tył jest tradycyjnie w klimatroniku pod radiem,a pasażerowie w tylnych rzędach też mają tradycyjnie,każdy ma nawiew w podsufitce i może jedynie odciąć dopływ powietrza lub opuścić na tułów i nogi. Co do rdzy to w moim kilka ognisk jest:dolny narożnik tylnych drzwi,dół błotników przednich przy drzwiach,i trochę dolne narożniki drzwi. Ale oglądałem też galaxy z 2004 które nie miało żadnego śladu korozji oraz sharana 2005 który miał korozję na progach i dolnych narożnikach wnęk tylnych drzwi. I rzeczywiście na każdej częsci znaczek vw a na bloku silnika "Poland"
Liczba postów: 2,158
Liczba wątków: 90
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
9
(17-04-2013, 19:11)tacini napisał(a): I rzeczywiście na każdej częsci znaczek vw a na bloku silnika "Poland"
Oczywiste że będzie Poland bo silniki są robione w Polkowicach.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Liczba postów: 309
Liczba wątków: 36
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
19-04-2013, 18:13
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-04-2013, 18:17 przez tacini.)
Ja zakładałem jakiś czas temu blokadę skrzyni i żadnej regulacji od strony lewarka nie zauważyłem.
W temacie "Dzwignia zmiany biegów" są schematy.