Ocena wątku:
  • 3 głosów - średnia: 2.67
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
2.0 TDI 170 KM montowane w Skodzie Rs
#1
Witam

Wiem ze to forum Vw Sharan ale może wy mi doradzicie.

Czy jest sens zastanawiać się nad kupnem tego silnika??

Czy też te silniki maja problemy z tymi nieszczęsnymi głowicami jak i zacierającymi się pompami oleju w wersji 140 km??

Z góry dzięki za pomoc Smile

Odpowiedz




#2
Tam był problem z pompkami siemensa ale z tego co wiem koledzy co mają golfy 5gt wymieniali na gwarancji. I jak mnie pamięć nie myli będzie miał DPF który trochę problemów może dostarczyć.
Pękające głowice to przypadłość BKD z pierwszych lat produkcji.
był Sharan 2.8 lpg 4x4 2001
jest rrrumsterrr
do pracy jumper
Odpowiedz
#3
DPF można wyeliminowac u specjalistów od tuningu.
Odpowiedz
#4
Czy mógłbym prosić o przeniesienie tematu do działu "Dyskusje o motoryzacji"??
Odpowiedz
#5
tu masz wszystko drugi post tego TEMATU.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Odpowiedz




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości