Liczba postów: 36
Liczba wątków: 0
Dołączył: Mar 2016
Reputacja:
0
Dokładać drugi kabel i zostawić ten z bezpiecznikiem trochę mija się z celem. Lepiej dać jeden przewód 25mm2 bezpośrednio przykręcony do tego przewodu głównego idącego od aku do puszki z głównymi bezpiecznikami. Właściwie to w jakim konkretnym celu jest dany bezpiecznik na przewodzie ładowania? W autach starszych go nie było, np w vectrze b(niekoniecznie starszej). Chyba tylko ze względów bezpieczeństwa w przypadku zwarcia go do masy aby ten przewód się nie zapalił po rozgrzaniu.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
No jest sens bo kable zawsze się grzeją na końcach. Nie na środku. Do tego też się grzeje na połączeniach stykowych czyli oczko do oczka mimo że śrubka skręcone. Po co też demontować stary kabel? Dwie 25mm2 to nie to samo co jeden 50 mm2. Poza tym bezpośrednio do akumulatorów też daje lepsze rezultaty.
Tak tylko jak odkrecasz kabel przy altku to można do masy przez przypadek zewrzeć.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.