Liczba postów: 246
Liczba wątków: 12
Dołączył: Jul 2011
Reputacja:
0
to zmien kolegę bo ci herezje glosi
2.0 TDI była dwa rodzaje
1. 16V - i tu były problemy z tubro lub glowica
2. 8V - bezawaryjne
obydwa mają 140 kucy
olej diesla, kup benza, gazuj i taniej niz dieslem
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
a problemy ze smarowaniem i pompą olejową w 2.0??
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 2,158
Liczba wątków: 90
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
9
07-05-2013, 09:01
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-05-2013, 09:12 przez daneczek76.)
maxi186 jakie mity kolego 8V jak i 16V były awaryjne , 8V mniej.
Proszę przeczytaj drugi post
TEGO TEMATU a potem proszę o wypowiedź. Jak chcesz moge przytoczyć ci dużo aukcji gdzie na 200 VW do sprzedania zawsze jest taki z uszkodzonym 2.0 TDI.
A tak naprawdę z młodych Sharanów można znaleźć 1.9 TDI tylko trzeba dłużnej poszukać i oczywiście nie od polskich
handlarzy/złomiarzy, no chyba że naprawdę masz kogoś zaufanego.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Liczba postów: 246
Liczba wątków: 12
Dołączył: Jul 2011
Reputacja:
0
jak tak czytam, to DIEALA nie kupie nigdy
duzy benz gaz i naprzód
Liczba postów: 2,158
Liczba wątków: 90
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
9
08-05-2013, 08:34
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-05-2013, 08:35 przez daneczek76.)
Sigma_74 nie popadajmy w paranoje, w silnikach z gazem tez są problemy , najczęściej zapychające się wtryski i ich czyszczenie, problemy z reduktorem, i wyjeb....e uszczelki pod głowicą.
Reasumując czy to turbognojek czy benzyna trzeba szukać dobrej sztuki.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Liczba postów: 9
Liczba wątków: 2
Dołączył: Jan 2012
Reputacja:
0
...do takich analiz powinno się jeszcze brać pod uwagę kierowcę, to on decydował o wymianie olejów, płynów,filtrów, zabezpieczał od korozji, albo chociaż mył podwozie po soli, trzymał długo wciśnięte sprzęgło, robił na bieżąco zaprawki, patrzył na obrotomierz przy zmianie biegów itp.