Liczba postów: 94
Liczba wątków: 4
Dołączył: Jun 2014
Reputacja:
1
Rok temu sam zakładałem sekwencje BRC sequent 24,listwa i wrtyski OMWL (wtryski pomarańczowe) od A do Z,okazało sie że zwykłym kablem Viaken KKL i programem BRC mogłem sobie diagnozować,przestawiać temp. załączania lpg,itd... z tego co pamiętam do pełnej konfiguracji sekwencji potrzebny był MAP Sensor z opla (tańsza opcja) Poczytaj trochę o tym Brc.
Liczba postów: 62
Liczba wątków: 4
Dołączył: Nov 2014
Reputacja:
0
pol roku po zalozeniu Lpgtech ze sterownikiem obd i wtryskami dragon odpukac nic sie nie zepsulo a przejechalem ok 10tys km. Gniazda zaworowe wylotowe wymienione na nowe po 150tkm
Liczba postów: 22
Liczba wątków: 4
Dołączył: Oct 2014
Reputacja:
0
02-01-2018, 21:00
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-01-2018, 21:02 przez zyga4don.)
Ja gazowałem 4 samochody w swoim życiu i 4ty z nich to sharan, zrobiłem do dzisiaj ok 120tys na instalacji bezawaryjnie (silnik 1.8T), miałem kiedyś okazję popracować w takim warsztacie i powiem szczerze że i brc i landi renzo i agcentrum i każda marka jest dobra, najważniejsze to dobrze dobrać graty pod konkretny samochód i to musi działać bezawaryjnie, warunek dobry monter i regularne przeglądy.
Ja osobiście polecam AGC, ale tylko dlatego że w żadnym samochodzie nie sprawiały problemów, ale są tu tacy którzy powiedzą to samo o brc czy stagu - potwierdzam
przyszło mi na myśl jeszcze, skoro boisz się o gniazda zaworowe, nie konsultowałeś z monterem gazu montażu systemu lubryfikacji ?
Jest to dość częsty zabieg przy samochodach japońskich i francuzach
Liczba postów: 38
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
1
Nie ma już takich samochodów więc cieszmy się z tego co mamy. Ja na swoim przejechałem już ponad 200 000 km i teraz po 9 latach muszę chyba już pływak w zbiorniku wymienić.. poza tym raz zmieniałem tylko komplet wtrysków i co roku wszystkie filtry i kalibracja instalacji (bez błędów)