Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
nie jest wazna moc maksymalna. Taki 110 konne niby niewiele sie rozni od tych 115 konnych. W koncu to tylko 5-6 koni. To takie ksiazkowe roznice a na hamowni miewaly i jedne i drugie po 120 koni.Mimo to PD'ki wykazuje wiekszy wigor z racji iz jest wiekszy niuton.
Te stare tdiVP to nie do zaorania a poza tym to sa to woły robocze i zadna laweta nie jest im straszna.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 2
Dołączył: Jun 2013
Reputacja:
0
06-06-2013, 19:54
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-06-2013, 19:57 przez capriman.)
dzieki za odp.
fura ma jezdzić po mieście i czasami trasy 700km. Co do silnika to tak. Kiedyś jechałem galaxym 2,3 benzyna ładnie to szło tylko przepały miało duże. W scorupach były te silniki i pojawiały sie problemy z wiązkami elektrycznymi... Czy w galaxach tez były takie problemy? I czy skrzynie w tych dohc były vw czy fordowskie? co do drugiej benzyny 2,0 ADY to mam taką w passacie b4 i czy nie bedzie za mułowaty do takiego [...]? o dieslu myslałem o 110 AFN,AVG tylko trzeba znaleśc mało styranego.