04-12-2014, 02:27
(03-12-2014, 13:48)Kristobal napisał(a): DOT 4.Tylko trzeba pamietać że ten płyn ma większą chłonność na wilgoć i trzeba co jakiś czas upuscić z zacisków i uzupełnić nowym.
Jeżeli lubisz ostrą jazdę i zdarzają się ostre hamowania to możesz zmienić na DOT 5.1.
(03-12-2014, 21:18)andrew7800 napisał(a): Co do płynu Ate ze zdjęcia aktualnie na nim jeżdżę. Cena za litr ponad 50 złociszy ale jest warty tej ceny.Coś drogo u was kosztuje. Ja płace u siebie za 5l 135zł ATE SL6.
(03-12-2014, 21:24)wesol napisał(a): Te podzialy na uklad abs esp i bez teog to jakies smieszne sa nie wiem co ma do tego czy jest ten uklad czy go nie ma. Plyn ma miec wlasciwosc taka ze wrze przy temperturze cos kolo 270 czy 290 stopni i tyle. Zreszta wymienialem ten plyn w wielu oplach saabach chewroletach i nikt tam nie robil podzialow czy jest abs czy go nie ma.Jeszcze jest coś takiego w układzie hamowania jak CISNIENIE nie tylko temp.wrzenia.Chyba o tym wiesz!! Trochę sie niezbyt profesjonalnie wypowiedziałeś na bardzo ważny temat.
Ps. Jak miałem nascie lat to jezdziłem wiosna,lato,jesień zima na biezniku D124 ale to przeszłość.
Pozdro