04-12-2014, 18:37
Krzychu mozna by jeszcze ropatrzyc jakie sa wrunki na marsie i na ksiezycu i porownac. Moze trzymajmy sie to co dotyczy zwyklego smiertelnika czyli to zeby plyn hamulcowy byl pozbawiony wody bo moglbym zasypac sie info o hamulcach takim ze chyba bysmy to sobie nie pogadali a to tu raczej nie chodzi.
Skoro GM Chewrolety i saaby nie rozgraniczaly plynu hamulcowego z bas i bez abs czy z esp itd to chyba daje to juz cos do myslenia. opel wymaga wymiane co 2 lata saab co 4 lata. vag co 2 lata i tyle. Chyba ze plyn hamulcowy jest do luftu i sie nie nadaje do dalszego uzytku. ROzmowa o DOT5 to jest tez bezsesnu chyba z emowimy tu o autach do sportu. Tak akurat mam kilku kolegow co sie bawia w drift to owszemmozna tam takie plyny lac. dot 5 jest mega mocno chlonny i tam na rok to juz maks. Do teog tez jest nieco bardziej agresywny dla uszczelek. DO naszych aut jest DOT 3 i dot 4. Z racji iz dot 3 zostal wyparty to mamay tylko dot 4. Po co tu wnikach to nei wiem. Wymienic i po sprawie. Wymienilem w sharanie chyba z rok temu a tak jak pisalem mam w piwnicy chyba kilkanascie butelek plynu ori GM. Czemu nie wymienielm?? ano z baraku chęci i czasu. Zazwyczja checi bo odpowietrzac mi sie ne chcialo a wlasciwie przepompowywac calosc. Ale jak juz ktorym stam razem zwalam ta skrzynie to sie przemoglem i wymienilem.
Teraz wam powiem jak siw w ASO wymienei plyny ahmulcowe. Jelsi ktos mysli ze sie ktos tam paluje i po odciagnieciu starego plynu i zalaniu nowego ktos tam jeszcze w kazdym kole przepompowuje to powdzenia życze w takim mysleniu. Wymienilem tego plynu z pol beczki a moze z 5 razy odpowietrzniki ruszalem.
Skoro GM Chewrolety i saaby nie rozgraniczaly plynu hamulcowego z bas i bez abs czy z esp itd to chyba daje to juz cos do myslenia. opel wymaga wymiane co 2 lata saab co 4 lata. vag co 2 lata i tyle. Chyba ze plyn hamulcowy jest do luftu i sie nie nadaje do dalszego uzytku. ROzmowa o DOT5 to jest tez bezsesnu chyba z emowimy tu o autach do sportu. Tak akurat mam kilku kolegow co sie bawia w drift to owszemmozna tam takie plyny lac. dot 5 jest mega mocno chlonny i tam na rok to juz maks. Do teog tez jest nieco bardziej agresywny dla uszczelek. DO naszych aut jest DOT 3 i dot 4. Z racji iz dot 3 zostal wyparty to mamay tylko dot 4. Po co tu wnikach to nei wiem. Wymienic i po sprawie. Wymienilem w sharanie chyba z rok temu a tak jak pisalem mam w piwnicy chyba kilkanascie butelek plynu ori GM. Czemu nie wymienielm?? ano z baraku chęci i czasu. Zazwyczja checi bo odpowietrzac mi sie ne chcialo a wlasciwie przepompowywac calosc. Ale jak juz ktorym stam razem zwalam ta skrzynie to sie przemoglem i wymienilem.
Teraz wam powiem jak siw w ASO wymienei plyny ahmulcowe. Jelsi ktos mysli ze sie ktos tam paluje i po odciagnieciu starego plynu i zalaniu nowego ktos tam jeszcze w kazdym kole przepompowuje to powdzenia życze w takim mysleniu. Wymienilem tego plynu z pol beczki a moze z 5 razy odpowietrzniki ruszalem.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.