A zapomnieliście jeszcze panowie o DA-1 i R-3 do starszych sprzętów. I nie mylić proszę płynu Dot-5 z płynem Dot-5.1 gdyż mają inny skład i co za tym idzie, także inne właściwości fizyczne. Ale nie będę wyjaśniał o co chodzi, ponieważ o wszystko można zapytać wujka G..gle.
Nie tylko ważna jest temperatura wrzenia i higroskopijność, ale także gęstość w temp. ujemnych i smarowność, a o tym już na ulotkach nie napisano, bo ogólnie jest(z kilkoma wyjątkami) porażka.
A co lać? VW/ATE Dot-4 ten co przedstawił na zdjęciu Andrzej jest ok. Smaruje, nie pieni się, nie wrze zbyt szybko, nie gęstnieje do -40, mniej higroskopijny od Dotów 5 i 5.1, nie pożera gumek i uszczelniaczy i jest zalecany do naszych autek - układ hamulcowy jest Lukas/ATE.
Nie tylko ważna jest temperatura wrzenia i higroskopijność, ale także gęstość w temp. ujemnych i smarowność, a o tym już na ulotkach nie napisano, bo ogólnie jest(z kilkoma wyjątkami) porażka.
A co lać? VW/ATE Dot-4 ten co przedstawił na zdjęciu Andrzej jest ok. Smaruje, nie pieni się, nie wrze zbyt szybko, nie gęstnieje do -40, mniej higroskopijny od Dotów 5 i 5.1, nie pożera gumek i uszczelniaczy i jest zalecany do naszych autek - układ hamulcowy jest Lukas/ATE.