18-07-2013, 21:03
witam czy ktos wymieniał kolo pasowe to z tłumikiem drgan co jest na wale,chodzi mi o numery tego koła poniewaz planuje wymiane a nie mam mozliwosci doszukania sie tego numeru,silnik tdi 110 konikow AFN.
koło pasowe z tłumikiem drgan na wale korbowym
|
18-07-2013, 21:03
witam czy ktos wymieniał kolo pasowe to z tłumikiem drgan co jest na wale,chodzi mi o numery tego koła poniewaz planuje wymiane a nie mam mozliwosci doszukania sie tego numeru,silnik tdi 110 konikow AFN.
18-07-2013, 22:24
te kola zdaje sie sa chyba te same w poprzeczniakach. Kupujemy tylko w oryginale bo zamiennik posuzy gora 2 miechy.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
19-07-2013, 07:39
wymontowanie koła chyba bedzie najlepsze,masz racje stasio59,a orientujecie sie czy to niszczy wał-te kolo wyrobione,bo ja mam piski na zimnym silniku i to jest powód wymiany,jedni twierdzą ze trzeba wał pozniej frezowac a inni ze tak jezdza i nic sie nie stanie?
wesol tylko orginał
19-07-2013, 07:54
alu nie niszczy bo niby jak. To kolo to tlumik drgan skretnych tak jak dwumas czy tarcza sprzeglowa ze sprezynkami. Ma za zadanie wytlumic drgania ktore moglyby sie przenosić na ine elementy. Jak masz kolo dobre a jedynie pasek sie slizga to mozna brzeszczocikiem poprawic rowki na kole(dosc czesto zapychaja sie piaskiem itp). Nowy pasek dobrej marki zalozyc, na odpalonym silniku kawalkiem smoly twardej dotknac do paska( do tych rowków) i bedzie trzymal.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
19-07-2013, 11:00
nie wiem czy stosowales takie praktyki ale ja to robie w swoich autach od pierwszego auta czyli od 2001 roku jak mialem megane. Poza tym wszedzie gdzie sie da czyli w tokarni w pile krajzedze itp maszynach jakie posiadam. Mam takie kijki zrobione chyba ze trzy sztuki z kalalkiem smoły na końcu. Taką smołą dotykam do paska co jakies pol roku. Robilem tez tak jak robilem w aso opla. Nigdy jeszcze nie wymienialem w swoich autach paska- zadne mi nie pekł i nigdy nie piszczal nie slizgał sie. To jest metoda naszych ziadków i zdaje egzamin w 100% Mozna tez robic to sao kalafonią. Brzeszczot delikatni szlifierka jeszcze zeszlifowuje by go nieco odchudzic i wtedy na pracujacym silniku smigam po tych kolach. pasowych wielorowkowych. Glownie chodzi oto by oczyscic te rowki a nie poglebiac jakos mocno. Za tą metode recze ze dziala w 100%
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
a czy to koło jest razem z mniejszym kolkiem co napedza wspomaganie,jest na tych 4 srubach,bo tam widac jeszcze taka duzą srube na srodku jakby gwiazdke?
paski sa naciągniete,ten waski nawet na max na napinaczu,zaczne od wymiany tego paska,psikałem nawet sprayem do paskow ale nie pomogło
19-07-2013, 17:24
centralnej nie ruszaj tylko te male. Spray do paskow to kibel, szkoda kasy. Pasek wymien.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
19-07-2013, 19:52
ok dzieki za podpowiedzi,jutro zaznacze te kolka i zobacze czy sie przestawi na zaznaczonych miejscach,pasek tez zmienie
19-07-2013, 21:52
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-07-2013, 21:52 przez daneczek76.)
Conti to dobry pasek i taki radze kupić
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
19-07-2013, 22:24
Popieram.
Wita Rafal
Sharan 2006 AUY Bylo 118 kucy jest 142 po malym lajcie Byl standard wizualny ale idzie ku lepszemu |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
2 mas vs sztywne koło | kotlet | 105 | 68,829 |
22-01-2020, 21:12 Ostatni post: wesol |
|
Czy taki koło zamachowe będzie pasować | pupek | 15 | 3,902 |
04-08-2016, 06:23 Ostatni post: wesol |
|
Koło dwumasowe zamiana na sztywne. | peters | 24 | 5,540 |
25-06-2016, 08:12 Ostatni post: wesol |
|
Urwane koło pasowe wału korbowego | Kondziu89 | 21 | 15,321 |
17-01-2015, 10:05 Ostatni post: raventes |
|
Koło dwumasowe od 2.0 140 do 1.9TDI 131 | KowalikD | 1 | 3,608 |
20-06-2011, 13:04 Ostatni post: daneczek76 |