Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
tu male sprostowanie wprowadze. Coprawda tu chodzi o pasek PK ale bron boże pasków boscha na rozrząd. Bardzo duzo bylo przypadkow strzelania tych paskow duzo przed czasem. Chyba ze trzy przypadki znam a o wielu slyszalem jeszcze wiec do rozrzadu radze unikac boscha. DObre paski to conti tak jak kolega wspomniał i chyba sa najwytryzmalsze i potrafia dwa razy tyle pociagnac. Czasami bywa tak ze sa tak sztywne(mocne) ze slychac takie cykliczne tętnienie podczas pracy silnika- nie ma co sie obawiać. Na drugim miejscu wsród paskow klasyfikuje sie DAYCO i to jest firma robiaca na pierwszy montaz do vagów. Gates takze dobre paski robi. te trzy firmy to najlepsze na rynku.
Co do kola pasowego to nic ma nie zaznaczac. Koło pasowe pasuje tylko w jednej pozycji. zadnych znaków sie nie robi. Potem taki silnik ktos dostaje do zlozenia a tam pięć znaków nie waidomo po co. Zadnego druciarstwa na mazaka!
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 2,036
Liczba wątków: 84
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
2
U mnie 6 rok na rozrządzie kręci się Gates. Wesol dobrze mówi, albo gates, dayco albo conti nic innego
Ja też Boscha nie polecam, miałem założony taki PK i zostały z niego strzępy ;/ Teraz siedzi Conti.
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Liczba postów: 13
Liczba wątków: 2
Dołączył: Jul 2013
Reputacja:
0
20-07-2013, 20:57
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-07-2013, 20:58 przez stefanek.)
chyba jednak kolko jest dobre,zaznaczylem pisakiem kołko paska alternatora i klimy i kolko paska pompy wspomagania i stoja rowniutko, nawet milimetra sie nie przestawiły,cos mi sie wydaje ze to sprzegiełko na alternatorze sobie piszczy mimo ze działa,ale przy kreceniu w prawo lewo popiskuje,wiec remoncik altka bedzie
rozrzad ma 10 tys km zrobione ale trzeba sprawdzic bo to auto dopiero kupione
Liczba postów: 2,158
Liczba wątków: 90
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
9
22-07-2013, 09:49
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-07-2013, 09:50 przez daneczek76.)
dayco do VP jeszcze bym założył ale do PD już nie mam kolegów którzy zakładali to się zrobił jak gumka od majtek no chyba że te wzmocnione Kewlarem
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Liczba postów: 13
Liczba wątków: 2
Dołączył: Jul 2013
Reputacja:
0
23-07-2013, 15:50
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-07-2013, 16:09 przez stefanek.)
Panowie a jaki jest rozmiar tego paska klinowego co napedza pompe wspomagania i wody w AFN?
jeszcze takie pytanko dotyczące sprzegiełka alternatora,jest załozone firmy ina i jest sprawne ale zajebiaszczo piszczy jak sie jedzie,jakie załozyc zeby sie to nie powtorzylo?
Liczba postów: 655
Liczba wątków: 13
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
1
Dokopalem sie do tematu.
U mnie tlumik drgan buja,kolysze sie na boki.(silnik AFN)Czy wystarczy zafrezowac czolo walu,czy kase szykowac na drugi tlumik drgan ? Uff.
Moze pomoze kolo zebate jak wymienie i czolo walu zostanie 'zabielone'.Nie wiem bede jechal do mojego fachmajstra to cos sie wyjasni.
Sprzedam pod zamowienie nowe Navi i Antyrady.50% Taniej. Mam rowniez Seata Alhambre AFN.
Liczba postów: 655
Liczba wątków: 13
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
1
Po wymianie rozrzadu tzn.paska,kola zebatego na wale korbowym i śruby centralnej oraz delikatnym zafrezowaniu czola walu bicie na boki znacznie zmalalo.
Śruba centralna nie byla mocno dokrecona,wiec pewnie za jakis czas bylaby niespodzianka w postaci zniszczenia klina(jak mozna to tak nazwac, choc klina prawdziwego tam nie ma).
Sprzedam pod zamowienie nowe Navi i Antyrady.50% Taniej. Mam rowniez Seata Alhambre AFN.
Liczba postów: 94
Liczba wątków: 4
Dołączył: Jun 2014
Reputacja:
1
boscha polecają ale produkcji tureckiej a nie te ścierwa z chin,ja u siebie zakładałem niedawno gates kompletny ze śrubami za 270zł i ta cena mnie zadawala.