Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rekordowy passat
#1
http://forum.vw-passat.pl/threads/137794...0VK-na-ON-)
Ładnie podziałali chłopaki.
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Odpowiedz




#2
Niezle. Sporo tez takich golfiekow smiga po 240 koni i 270KM. Sa oczewiscie i lepsi ale to juz z roznymi dodatkami jak dotryski LPG i wody by wykresac jeszcze te pare koni. Mi sie podobał projekt Mastersa tez z 1.9TDI PD. Tam peklo prawie 400 koni aq nie bylo zadnych dotrysków itp spraw.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#3
Ostatnio widziałem Leona 1.9 PD Zrobionego na 300 kucy. Wymiata, ale i ma rasowe brzmienie.
Odpowiedz
#4
W naszych SGA powinno się od 200KM zaczynać, bo mój to nie jedzie (chociaż miałem jeszcze logi dynamiczne zrobić), może wtedy by zrobili mocniejsze przeniesienie napędu.
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Odpowiedz
#5
scrappy to żadne odkrycie ;D

Ja u siebie najpierw się mechaniką zajmuję, tak aby silnik doprowadzić do porządku a potem chip i troszki większe turbo planuje.
Odpowiedz
#6
(22-12-2013, 11:55)przemo napisał(a): scrappy to żadne odkrycie ;D

Ja u siebie najpierw się mechaniką zajmuję, tak aby silnik doprowadzić do porządku a potem chip i troszki większe turbo planuje.

Nie wiem czy nie lepiej zrobić Ci swapa na 110 niż przerabiaćto wszystko żeby dać większe turbo. Masz turbo na WG a wszystkie większe raczej będą na VNT.
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Odpowiedz




#7
nie ma potrzeby robic swapa. W zasadzie te silniki sie niewiele roznia. Roznica i tak jest tylko we wtryskach, turbo, sterowaniu turbina i ECM. Ale i tak bym tego nie zmienial. Suszarek na WG wiekszych jest tez troche wiec nie ma problemu poza tym mozna zmienic sterowanie- zmienic gruszke na nadcisnieniową troszke pogmerac i do tego silnika zalozyc sie da VNT.

Zeby nie uklad przeniesienia napedu- mam tu na mysli te ploski, podpora, skrzynia, dwumas itd to juz dawno bym w swoim zapodal big turbo i wtryski BA albo AL i pękłoby jak nic z wiekszym IC z 220 albo 240 koni.

W zasadzie jest to do zrealizowania i przeskoczenia te niektore problemy ale koszty mnie raczej przerazają bo jak nic to by sie nie zamknelo nie mniej jak w kwocie 5-10 tys zl. Auto juz swoje lata ma i nie oplaca sie robic takich inwestycji. Do tego ja juz sie krece tylko wkolo domu wic to tez tylko raczej do poswirowania by bylo.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#8
do VP'ka to turbo od 130 owszem i wtryski tzw 216 bo maja otworki 216 nm ( nano metrów) seryjne w 110 konnym to 205 a w 90 konnym to 185 nm.

Dobre turbo okolo 600 zl a wtryski mozna dac swoje na wymiane koncowek i regulacje i tez pewnie okolo 700-800. Bez programu pryzrost bedzi eokolo 20 koni ale po wirusie to autko odżyje dosc znacznie i bedzie spokojnie 160 KM.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#9
no bez programu to raczej 160 koni nie ugrasz z VP'ka.
Co tam ma syn za mody poczynine w skodzinie??
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości