Liczba postów: 40
Liczba wątków: 6
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
0
10-04-2011, 11:22
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-09-2011, 20:25 przez sharanista.)
Witam. Koledzy mam pytanko , wymieniałem napinacz paska alternatora (automatyczny) i po zdjęciu starego teraz nie mogę założyć nowego nie wiem w jaki sposób go naciągnąć aby spasował mi na te dwie śruby na których jest przymocowany do korpusu sprężyna w napinaczu jest dość mocna a brakuje mi ze 2cm do otworu aby go przykręcić.Proszę o pomoc jak go naciągnąć może jest jakiś sposób .
Liczba postów: 40
Liczba wątków: 6
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
0
Problem rozwiązany temat do zamknięcia.
Liczba postów: 474
Liczba wątków: 34
Dołączył: Aug 2010
Reputacja:
4
Adrian1974 napisz w jaki sposób udało ci się uporać z tym napinaczem ,może komuś pomoże twój opis.
Liczba postów: 40
Liczba wątków: 6
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
0
A więć tak ,banalnie proste to jest , wystarczy nałóżyć płaski klucz 17 na podfrezowanie na napinaczu które jest na zewnętrznej jego części ,bezpośrednio nad otworem do przykręcania ów napinacza i pociągnąć ledziutko do góry i już po sprawie trzeba użyć troszkę siły ale jest to do zrobienia samemu . Mogą występować inne napinacze też w tym modelu lub zamienniki nie wiem czy w nich jest też tak samo .
Liczba postów: 655
Liczba wątków: 13
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
1
Ma ktos info jak mozna go naprąwic gdyz pasek mi popisuje a 10 tys.km temu poszedł nowy do założenia. Słyszałem ze jest możliwość rożebrania napinacza w celu naprawy. Mowa o MK1 AFN .
Sprzedam pod zamowienie nowe Navi i Antyrady.50% Taniej. Mam rowniez Seata Alhambre AFN.
Liczba postów: 131
Liczba wątków: 0
Dołączył: Apr 2015
Reputacja:
0
popiskuje to moze pasek a nie napinacz. Na krótką metę sciagnij pasek i zalej napinacz smarem w sprayu a pozniej wytrzyj koło i załoz pasek powinno być dobrze.
Liczba postów: 467
Liczba wątków: 51
Dołączył: Oct 2013
Reputacja:
4
Mogą być wyrobione tulejki na pręcie napinacza ,ale to raczej chyba nie będzie powodem pisku napinacza . Piszczy CI cały czas czy na pełniejszym skręcie .
Liczba postów: 950
Liczba wątków: 10
Dołączył: Feb 2015
Reputacja:
8
Walnięty może być i napinacz i pasek. Jakiej firmy masz ten pasek, gdzieś na forum ostatnio był taki problem, że też piszczało bo pasek był do chrzanu mimo, że nowy.
Zdałoby się jakieś konkretne video z tym "hałasem"
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Napinacz to taki pręt w kształcie "L". Na jednym końcu jest rolka a na drugim rodzaj spezynowego napinacza. Ulozyslowanie tego piętą L to dwie tulejki które po latach pracy mogą już nawet nie istnieć. Rozebrać posmakować złożyć i jeśli spezyna ma swoją siłę to polata jeszcze. U kolegi Arthez w afn temat przerabialismy.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 655
Liczba wątków: 13
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
1
19-08-2015, 00:35
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-08-2015, 00:36 przez peters.)
(18-08-2015, 13:17)grażyny napisał(a): Mogą być wyrobione tulejki na pręcie napinacza ,ale to raczej chyba nie będzie powodem pisku napinacza . Piszczy CI cały czas czy na pełniejszym skręcie .
Jak zimny to popisuje,jak pochodzi silnik ok 10 min to juz mńiej piszczy. Pasek nowy nie pamietam nazwy ale z początku wcale nie piszczał był ok. Zrobił moze max 15tys.km .Piszczy tez jak sie włączy klime. Na wolnych obrotach aż wstyd i mozna sie pod ziemie ze wstydu zapaść. Trzeba bedzie go rozebrać,moze nawet w tym tygodniu.
Sprzedam pod zamowienie nowe Navi i Antyrady.50% Taniej. Mam rowniez Seata Alhambre AFN.