19-09-2013, 21:31
mam zamiar zakupić vw scharana ewentualnie alhambre auta do 2004 rok ale interesuje mnie tylko benzyna pod gaz co myślicie o żywotności 2.8 V6 204km ewentualnie 2.0i
jaki silnik - najlepiej benzynowy do scharana
|
19-09-2013, 21:31
mam zamiar zakupić vw scharana ewentualnie alhambre auta do 2004 rok ale interesuje mnie tylko benzyna pod gaz co myślicie o żywotności 2.8 V6 204km ewentualnie 2.0i
19-09-2013, 22:01
2.0 nie jedzie,2.8 troszkę smok,poszukaj 1,8T 150KM i zawsze jak będzie mało softem robisz 192KM
tu masz z renomowanej firmy wykresy po sofcie,zobacz Sharan 1,8T http://www.kreatormocy.pl/component/cont...volkswagen
19-09-2013, 22:37
owszem 2,0 nie jedzie, ale czesci tansze. Mam porownanie z kolegi 1,8T i powiem jedno, za komplet kabli do ATM u niego wychodzi jedna cewka.
Poza tym Turbo do gazu ? Jo Wos prosza
Astra wybijała plomby od gleby
AleHandro zapewnia KOMFORT
19-09-2013, 22:47
Nie przesadzaj z tym LPG,jeździłem Passatem 1,8T na łupkowym i 4 lata zero problema, jak dbosz tak mosz a nie zaroz gasić po zjeździe z autobahny.
19-09-2013, 23:07
Kazdy bierze silnik jaki mu pasuje.
Astra wybijała plomby od gleby
AleHandro zapewnia KOMFORT
20-09-2013, 00:10
Witam
mi pasuje 2.8 V6 204km AYL jestem z niego zadowolony w górach spisuje się znakomicie , płynnie i bez wrażenia pokonuje dość ostre wzniesienia , co do spalania nie ma tragedi i dla tego nie przerobiłem na gaz , smok z niego wychodzi gdy ma się cięzką noge ale nie ma nic za darmo za to ładnie słychać orkiestre na 6 garów . Pozdrawiam
20-09-2013, 08:48
Mi pasuje 1,8T , części może i droższe, ale silnik daje radę z tą budą, a i masz tanią opcję podniesienia mocy. Silnik tak ładnie pracuje że na wolnych prawie go nie słychać.2,0 to muł a i pali niewiele mniej, 2,8 też fajna opcja, ale brak miejsca pod maska iwyższe spalanie
seat alhambra 1,8T
Co do 1.8T i LPG to w rodzinie jest A6 C5 w takiej konfiguracji i właściciel zadowolony, buta ma, nie psuje się z tego co mówił to nie czuć różnicy między ben a LPG.
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
20-09-2013, 16:34
Przejechałem się 2.3 w galxy i powiem, że zalatuje malizną szczególnie gdy jakby nie patrzeć to 2.8 też na kolana nie rzuca.
Ja sobie skalkulowałem tak - 2.8 w LPG to jakieś 15l/100km co daje podobny koszt jazdy jak na ON w TDI. Wady: - na niskich obrotach nie ciągnie prawie wcale więc trzeba te minimum 2,5tys obr/min mu dawać jeśli chce się jeździć bez rozczarowania, - pod maską pełno, że ręki nie idzie włożyć, jak ktoś lubi sam dłubać to jest problem ale dla tych co korzystają z mechaników to żadna różnica (chyba że cena napraw, która pewnie będzie wyższa ze względu na czasochłonność) Zalety: - fajny dźwięk przy przyspieszaniu (chyba, że dla niektórych to bez znaczenia), - nie czujesz różnicy czy jedziesz sam czy w siedem osób, mocy na tyle więcej, że tylko odbije się to na spalaniu.
--
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.
20-09-2013, 16:42
2,8 jeszcze jedno panowie - koszt dobrej sekwencji koło 4 tyś.
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Jaki następca? | frik | 16 | 6,329 |
30-03-2019, 05:02 Ostatni post: stefanello |
|
Jaki wybrać | RG1 | 14 | 7,136 |
15-08-2017, 21:11 Ostatni post: Bogos |
|
4 MOTION jaki silnik na taxi ;) | krzysparco | 5 | 2,050 |
28-09-2016, 22:59 Ostatni post: ULTRA |
|
Sharan czy Alhambra jaki slinik? | kacperktm | 18 | 9,263 |
07-03-2015, 16:23 Ostatni post: Gizio1625 |
|
sharan 2000 silnik auy | kkem | 4 | 3,961 |
03-03-2012, 21:51 Ostatni post: Bogos |