10-02-2016, 13:47
Tak jeszcze sobie mysle bo kiedys mi wspominal Masters ze chmura niebieska po orzruchu po dluzszym postoju to winne mial pompowtryski. U swojej dziewczyny w leonie FR tak mial. Ponoc na pompce po dluzszym postoju zwisa kropla ropy i przy odpalaniu dzieje sie taki cyrk właśnie ze nie jest w stanie przepalic tej ropy i stąd ten dym niebieski. Zawiózł do Bagrana Podkowinskiego i zmienil coprada na firady 1043 czyli zamienniki rozpylcyz boscha do ALek i po pierwsze zero kopcenia to jeszcze mocy przybyło. Pisalem pare raz o tym nawet cytujac wypowiedz Mastersa.
Z tym ze skoro jestes świecie przkoenany ze u ciebie winne sa uszclzeniacze bo przeciez po wymienie ich ustalo i dasz tu dziś nawet dwie rece uciąć jesli sie mylisz to ja nie widze dalszego sensu szukania przyczyny. Wymieniaj uszczleniacze tymrazem moz ena innej marki albo zwalaj glowice i kompleksowo po sprawdzeniu czy prowadnice wychlastane czy zawory moze tez maja juz trzonki wypracowane czy co tam jeszcze i do roboty.
Z tym ze skoro jestes świecie przkoenany ze u ciebie winne sa uszclzeniacze bo przeciez po wymienie ich ustalo i dasz tu dziś nawet dwie rece uciąć jesli sie mylisz to ja nie widze dalszego sensu szukania przyczyny. Wymieniaj uszczleniacze tymrazem moz ena innej marki albo zwalaj glowice i kompleksowo po sprawdzeniu czy prowadnice wychlastane czy zawory moze tez maja juz trzonki wypracowane czy co tam jeszcze i do roboty.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.