Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
ja tam takich aut naprawianych jak w tym pierwszym linku to sie nie boje. Za duzo sie tego naogladalem. Poza tym jesli to dobrze zrobione to daje reke uciac ze bedzie mocniejsze jak ori. Pamietajcie ze spaw jest zawsze silniejszy jak element. Zawsze wam peknie obok spawu a nie na nim. Owszem balbym sie aut naprawinych po masakrze jakiejs totalnej. Umnie w miescie byl swego czasu taki zaklad i robili tylkoata swoje a mialem w poprzednim aucie do wyprostowanie lekko podluznice i nie moglem nikgo znalesc co by sie tego podjał. Tam to widzialem jak byl mers S klasa a dach mial tak wlaniety ze ac do gruntu bo drzewo o srednicy okolo 1/5 metra spadlo na auto. Naprawili i poszlo gdzies w Polske.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 234
Liczba wątków: 20
Dołączył: Aug 2013
Reputacja:
2
ja też wolałbym kupić takie gdzie cała d..a na zgrzewach jest jak należy wstawiona, niż z porozwiercanymi, wyklepanymi-grzanymi palnikiem, i zespawanymi podłużnicami, czy kielichem gdzie mocowany jest amortyzator... wtedy masz papier a nie blachę i żadnych stref zgniotu.
Liczba postów: 456
Liczba wątków: 18
Dołączył: Jan 2011
Reputacja:
0
Niektórzy pędzą na złamanie karku, aż ciężko ich nieraz wyprzedzić.