Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Pompowtryski to nie kiblowate wtryski na ciśnienie 150-300 bar. Nie te czasy że kopci z wydechu bo wtrysk leje. Inne całkiem silniki. Króciec na vaq to nie ma nic do rzeczy. Może go nawet nie być. Oringi też nic do tego nie mają. Rozrusznik i Aku nie ma nic do rzeczy. Ja mam tak zdechniemy Aku że nie ma siły wałem zakręcić. Podlaskie prostownikiem i ledwo ledwo krecacbodpala. Musi być tandem zdrowy i wtryski.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 21
Liczba wątków: 2
Dołączył: Feb 2019
Reputacja:
0
Liczba postów: 215
Liczba wątków: 2
Dołączył: Jun 2013
Reputacja:
1
Jeździj i się nie przejmuj powymieniasz części kasy wydasz a objaw pozostanie. To nie jest auto salonowe . Puszczenie bąka przy rozruchu to normalka w większości naszych pocisków które mają grubo najechane ponad 300 400 tyś.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Z tego co człowiek patrzy na necie na innych forach ludzie mają auta z 2011 roku czy nawet jeszcze młodsze to mają przeloty po 200 tys spokojnie to ja bym nawet powiedział że nasze auta mają i po 500 tys już od kilku lat. Mój kierownik ma audi A4 z 2016 roku i nalot coś koło 200 tys. Nie jest handlowcem czy coś w tym stylu. Auto od szefa dostają nasi kierownicy chyba z limitem miesięcznym na paliwo albo 500 albo 1000 zł ale za swoje też może zalewać.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 21
Liczba wątków: 2
Dołączył: Feb 2019
Reputacja:
0
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
tak to pawda. Wiele razy pisalem i mowilem ze Po logach mozna tylko domniemac ze cos jest nie halo z pompkami natomiast nie mozna powiedziec ze pompki sa zdrowe. Ze sa zdrowe to mozna powiedziec albo na hamowni albo na maszynie sprawdzic jakie maja dawki. jesli nie ma objawow takich jak drgania nawet male, jakies problemy typu odpalanie zimny cieply, nie zasyfia geometrii turbiny czesto itd to mozna juz mocno domniemac ze sa okej. W nowszych jednostkach czy to PD czy CR mimo ze silnik poprawnie chodzi, ale sa problemy z DPF mozna wnioskowac nawet jak korekcje sa poprawne ze albo jest problem z wtryskami z turbina ze przepuszcza oliwe z odmą itp sprawami. Takze trzeba to zrozumiec ze nie ma fizycznej mozliwosci by jakikolwiek sprzet diagnostyczny podpinany pod obd2 wykazal z cala pewnoscia ze wtryski sa dobre. Nieraz sie trafia ze auto poprawnie chodzi moc ma itd a wtryski nie maja wydatku jak powinny miec i np przy tuningu wychodzi ze brak paliwa jest i mocy nie idzie krzesac.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 26
Liczba wątków: 0
Dołączył: Oct 2016
Reputacja:
1
Na temat tego kopciucha przy opdalaniu to mam pewną teorię. Przy zimnym starcie dawka paliwa jest stosunkowo duża natomiast obroty wału korbowego poruszanego rozrusznikiem są niższe niż w czasie normalnej pracy. Powoduje mniejsze ogrzanie powietrza w czasie suwu sprężania. Oznacza to że, wtryśnięte paliwo nie ma optymalnych warunków do całkowitego spalenia się i stąd ten niebieski dymek. Gdy silnik zacznie pracować to proces spalania jest już kontrolowany i dymienie ustaje.