Witam.
Po pierwsze nie ten dział. Po drugie kupiłeś pewnie używane serwo i nie masz pewności, że jest ono sprawne i pewnie nie wiesz jak je sprawdzić. Po trzecie jak sprawdziłeś, że pompa hamulcowa sprawna? Po czwarte masz pompę abs, abs/eds, są sprawne, reszta układu hamulcowego też sprawna? Po piąte, najważniejsze, z tego co pamiętam, do tego rocznika i tego silnika jest kilka jak nie kilkanaście serwomechanizmów, pomp hamulcowych i kilka rodzajów przewodów podciśnieniowych do serwomechanizmów z czego część jest z zaworkiem zwrotnym, a część bez (ten przewód często właśnie płata figla), wszystko zależnie od numeru nadwozia i w drugiej kolejności od wyposażenia, więc kupując na allegro tylko po roczniku i aucie jest duże prawdopodobieństwo, że kupisz źle, nie mówiąc już, że nie sprawne. Najpierw powinieneś ustalić, czy masz odpowiednie elementy do swojego auta, a potem czy są sprawne łącznie ze szczelnością i odpowietrzeniem układu. Problem pewnie jest błahy, wymaga tylko obrania odpowiedniej drogi postępowania i skrupulatnego sprawdzania element po elemencie. Bez dużego zaangażowania własnego raczej na forum go nie rozwiążesz.
Pozdrawiam
Po pierwsze nie ten dział. Po drugie kupiłeś pewnie używane serwo i nie masz pewności, że jest ono sprawne i pewnie nie wiesz jak je sprawdzić. Po trzecie jak sprawdziłeś, że pompa hamulcowa sprawna? Po czwarte masz pompę abs, abs/eds, są sprawne, reszta układu hamulcowego też sprawna? Po piąte, najważniejsze, z tego co pamiętam, do tego rocznika i tego silnika jest kilka jak nie kilkanaście serwomechanizmów, pomp hamulcowych i kilka rodzajów przewodów podciśnieniowych do serwomechanizmów z czego część jest z zaworkiem zwrotnym, a część bez (ten przewód często właśnie płata figla), wszystko zależnie od numeru nadwozia i w drugiej kolejności od wyposażenia, więc kupując na allegro tylko po roczniku i aucie jest duże prawdopodobieństwo, że kupisz źle, nie mówiąc już, że nie sprawne. Najpierw powinieneś ustalić, czy masz odpowiednie elementy do swojego auta, a potem czy są sprawne łącznie ze szczelnością i odpowietrzeniem układu. Problem pewnie jest błahy, wymaga tylko obrania odpowiedniej drogi postępowania i skrupulatnego sprawdzania element po elemencie. Bez dużego zaangażowania własnego raczej na forum go nie rozwiążesz.
Pozdrawiam