27-01-2014, 15:54
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-01-2014, 15:57 przez cegielka111.)
Witam.
Rok 1996, 2.0 benzyna + lpg 115KM ADY carat.
W jednym czasie przestały mi działać: podświetlenie kabiny, szyberdach, zegarek, halogeny i światła wsteczne. (moduł komfortu?)
Gdy np.: spali się żarówka w jednym halogenie, to jest możliwość, że drugi automatycznie nie będzie świecić? (kiedyś po czasie spróbowałem zaświecić halogeny i błysnęły na sekundkę). Czy taka sama sytuacja może tyczyć się świateł wstecznych?
Sharan nie nagrzewa się więcej niż pierwsza kreska wskaźnika temperatury - nawet w lato. Mam wycieki płynu chłodniczego, ale nawet jak doleję około litry to i tak to nic nie da, zapowietrzony? (termostat?)
Nie działa wskaźnik poziomu paliwa - jak zalałem mu kiedyś około 20 litrów benzyny to po ostrym zakręcie (nie pamiętam w którą stronę) wskazówka zaczęła drgać podczas jazdy, a później gdy było już mniej benzyny to wskazówka "leży" (zawiesił się pływak?)
Gdy jest rezerwa to światełko normalnie się zapala - chociaż tyle dobrego.
Gdy jadę potrafi mi zgasnąć raz na 500kilometrów lub gdy jest wilgoć - nawet 10 razy na kilometr. W takiej sytuacji wyjmuje kluczyk na około minutę lub czasem pięć minut i odpala i jedzie dalej, a dwa razy od pół roku było tak, że nie odpalił w ogóle, a za 2-3 dni podszedłem do auta i od strzała. (przekaźnik pompy paliwa?)
W sytuacji gdy po zdechnięciu auta stanę i jednak postanowię zostawić kluczyk w stacyjce na zapalonym zapłonie to czekam i po jakimś czasie (nie określonym - raz krócej, raz dłużej) wskazówka obrotomierza dosłownie na sekundkę wskoczy na 1000 obrotów i opadnie - wtedy odpala.
Cały czas świeci mi się kontrolka nie zamkniętego bagażnika - "skręciłem" wiązkę bagażnika ponieważ kiedyś cała praktycznie pękła i bagażnik mi się zatrzasnął i po takiej operacji "skręcania" kabelków metodą druciarską zaczęła mi się świecić cały czas kontrolka nie zamkniętego bagażnika, a bagażnik otwiera i zamyka się tak jak trzeba.
W aucie jak uruchomię climatronic - miga (brak czynnika) i jak się troche zagrzeje to czuć okropnie płyn chłodniczy i w aucie jest straszna wilgoć.
Mam oryginalny alarm i nie posiadam oryginalnych kluczyków, czy jest możliwość zamontowania jakiegoś nowego pilota? Fajnie byłoby mieć władze w pilocie.
Szyba od strony pasażera nie działa, ani nie słychać żadnych dźwięków przy wciskaniu przycisku - co mogło się popsuć? Silniczek?
Przepraszam, ale rzadko mam dostęp do internetu i nie mam możliwości przegrzebać forum w celu znalezienia potrzebnych informacji - pamiętam o zasadach forum - nie dublować tematów i szczerze za to baaardzo przepraszam.
Jeżeli jest jakiś magik który ma w jednym paluszku Sharana i ma chęć rozmowy oraz pomocy? Jeżeli tak, to bardzo prosiłbym o kontakt telefoniczny - sms i ja mogę oddzwonić ponieważ mam nielimitowane rozmowy, a do tematu zajrzę gdy będę miał kolejny raz dostęp do internetu.
6O4-554-O12
Rok 1996, 2.0 benzyna + lpg 115KM ADY carat.
W jednym czasie przestały mi działać: podświetlenie kabiny, szyberdach, zegarek, halogeny i światła wsteczne. (moduł komfortu?)
Gdy np.: spali się żarówka w jednym halogenie, to jest możliwość, że drugi automatycznie nie będzie świecić? (kiedyś po czasie spróbowałem zaświecić halogeny i błysnęły na sekundkę). Czy taka sama sytuacja może tyczyć się świateł wstecznych?
Sharan nie nagrzewa się więcej niż pierwsza kreska wskaźnika temperatury - nawet w lato. Mam wycieki płynu chłodniczego, ale nawet jak doleję około litry to i tak to nic nie da, zapowietrzony? (termostat?)
Nie działa wskaźnik poziomu paliwa - jak zalałem mu kiedyś około 20 litrów benzyny to po ostrym zakręcie (nie pamiętam w którą stronę) wskazówka zaczęła drgać podczas jazdy, a później gdy było już mniej benzyny to wskazówka "leży" (zawiesił się pływak?)
Gdy jest rezerwa to światełko normalnie się zapala - chociaż tyle dobrego.
Gdy jadę potrafi mi zgasnąć raz na 500kilometrów lub gdy jest wilgoć - nawet 10 razy na kilometr. W takiej sytuacji wyjmuje kluczyk na około minutę lub czasem pięć minut i odpala i jedzie dalej, a dwa razy od pół roku było tak, że nie odpalił w ogóle, a za 2-3 dni podszedłem do auta i od strzała. (przekaźnik pompy paliwa?)
W sytuacji gdy po zdechnięciu auta stanę i jednak postanowię zostawić kluczyk w stacyjce na zapalonym zapłonie to czekam i po jakimś czasie (nie określonym - raz krócej, raz dłużej) wskazówka obrotomierza dosłownie na sekundkę wskoczy na 1000 obrotów i opadnie - wtedy odpala.
Cały czas świeci mi się kontrolka nie zamkniętego bagażnika - "skręciłem" wiązkę bagażnika ponieważ kiedyś cała praktycznie pękła i bagażnik mi się zatrzasnął i po takiej operacji "skręcania" kabelków metodą druciarską zaczęła mi się świecić cały czas kontrolka nie zamkniętego bagażnika, a bagażnik otwiera i zamyka się tak jak trzeba.
W aucie jak uruchomię climatronic - miga (brak czynnika) i jak się troche zagrzeje to czuć okropnie płyn chłodniczy i w aucie jest straszna wilgoć.
Mam oryginalny alarm i nie posiadam oryginalnych kluczyków, czy jest możliwość zamontowania jakiegoś nowego pilota? Fajnie byłoby mieć władze w pilocie.
Szyba od strony pasażera nie działa, ani nie słychać żadnych dźwięków przy wciskaniu przycisku - co mogło się popsuć? Silniczek?
Przepraszam, ale rzadko mam dostęp do internetu i nie mam możliwości przegrzebać forum w celu znalezienia potrzebnych informacji - pamiętam o zasadach forum - nie dublować tematów i szczerze za to baaardzo przepraszam.
Jeżeli jest jakiś magik który ma w jednym paluszku Sharana i ma chęć rozmowy oraz pomocy? Jeżeli tak, to bardzo prosiłbym o kontakt telefoniczny - sms i ja mogę oddzwonić ponieważ mam nielimitowane rozmowy, a do tematu zajrzę gdy będę miał kolejny raz dostęp do internetu.
6O4-554-O12