Liczba postów: 316
Liczba wątków: 12
Dołączył: Oct 2016
Reputacja:
0
Myślę, że kolega bardziej chce starszy model na nowszy zmienić
Szukaj, w TDI też większa szansa na dobre wyposażenie, ale to już Twój wybór co do silnika.
150KM -> 150kW
Liczba postów: 1,041
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
4
Dlaczego największy wybór masz w TDI? Bo jest ich 90%. Ja też szukałem benzyny, ale jak mi odpowiadał rocznik i wyposażenie, to cena była zaporowa. Dlatego stanęło na TDI-ku i mam dokładnie to co chciałem.
Widziałem golasy, okradzione, zarówno z benzyny, jak i z diesla. Tu nie ma reguły.
Jeżeli ktoś szanuje samochód, to ma on wygląd i wszystko działa.
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jan 2018
Reputacja:
0
Dzięki wszystkim za pomoc.
(02-01-2018, 16:58)mamwi napisał(a): Ja też szukałem benzyny, ale jak mi odpowiadał rocznik i wyposażenie, to cena była zaporowa. Dlatego stanęło na TDI-ku i mam dokładnie to co chciałem.
No cóż, i mnie to spotkało. Szukałem najpierw 1.8 i nie znalazłem nic co by mi pasowało. Potem przeskoczyłem z powrotem na 2.8 i znowu nic. Jak były fajne egzemplarze to gdzieś w Toruniu albo Białymstoku. Tak daleko to mi się nie chciało jechać. W końcu trafił się zadbany Galaxy 2005 za śmieszne pieniądze, TDI 1.9, 150 koni, udokumentowane 260.000 na liczniku. Kosztował połowę tego co planowałem na zakup. No więc się zdecydowałem i teraz uczę się diesla bo nigdy nie miałem.
(01-01-2018, 16:24)piter_eg napisał(a): Przednia szybka jak jest grzana ZAWSZE ma klawisz.
Nie wiem...byly auta z 1/2FIS,calym FISem i bez tego... Szyba - Najśmieszniejsze jest to że przez 3 miesiące zaczynałem przeglądanie ogłoszeń od sprawdzenia czy auto ma grzaną szybę. W końcu jak kupiłem, okazało się że szyba jest do roboty bo grzeje partiami.
Trafił mi się 1/2 Fis.
(01-01-2018, 20:11)dyzioNR1 napisał(a): Powszechnie był natomiast stosowany FIS i jak bym auto kupował, chciałbym, żeby on był.
to przy odrobinie szczęścia przy tych samych kolorach plastików przełożył byś podstawy foteli ze starego do nowego i miał obrotowe.
Generalnie ja jak szukałem 1.8T to ciężko było znaleźć odpowiednio zadbany egzemplarz z dobrym wyposażeniem, ale to nie jest niemożliwe. Fis - Fakt, przydałby się cały.
Fotele - nie mam obrotowych w tym nowszym. Przekładać raczej nie będę bo te plastiki są innego koloru i tak porysowane że wstyd. Trudno.
1.8 - ciężko było znależć coś koło mnie a dalej nie chciało mi się jechać.
(02-01-2018, 00:19)schak napisał(a): Jeżeli masz swoje auto pewne i z wyposażeniem jakie cię satysfakcjonuje to dla samego silnika nie wiem czy jest sens zmieniać. (02-01-2018, 09:23)dyzioNR1 napisał(a): Myślę, że kolega bardziej chce starszy model na nowszy zmienić Silnik to nie problem, chodzi jak ta lala (chociaż jeden cylinder zawsze brał olej). Ale auto ma już 22 lata, prawie 500.000 na liczniku, ja wyjeżdziłem 300.000 i prawie wszystko na gazie. W środku jest tak jak po nawałnicy (woziłem nim 4 dzieci i rzeczy na remont domu) a blacha sypie się na drzwiach, progach, podłodze itp.
Szkoda mi się go pozbywać bo po niedawnej zmianie świec pali mniej, przy ostatnich mrozach -14 brał tyle gazu ile normalnie w lecie czyli ok 11.5 l. Teraz się ociepliło i bierze 10. Jestem w szoku. No ale jego kres nadchodzi niebawem, przegląd mam do kwietnia a potem na złom. Na razie jeszcze jeżdżę starym bo nowszy w warsztacie (wtryski).
Liczba postów: 316
Liczba wątków: 12
Dołączył: Oct 2016
Reputacja:
0
No i gitara, 100 lat jazdy bez awarii
150KM -> 150kW
Liczba postów: 1,041
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
4
Słuchaj, u mnie było tak samo. Co z tego, że samochód jeździ idealnie, wszystko sprawne, mało pali, ale to 20 lat i pół miliona przelatane. Blacha się sypie, głośno, Zmiana koła na drodze graniczy z cudem. No i niestety nadszedł czas na dobrą zmianę Co do tych foteli kapitańskich, to wcale za nimi nie płaczę. Przez 10 lat użyłem tej funkcji trzy razy w prawym fotelu. I to tylko dlatego, że miałem małe dzieci i jak żona z tyłu jechała to po prostu miała gdzie założyć nogi. Teraz jeździ z przodu i jest to nie potrzebne.
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jan 2018
Reputacja:
0
(15-03-2018, 17:49)mamwi napisał(a): Co do tych foteli kapitańskich, to wcale za nimi nie płaczę. Przez 10 lat użyłem tej funkcji trzy razy w prawym fotelu. I to tylko dlatego, że miałem małe dzieci i jak żona z tyłu jechała to po prostu miała gdzie założyć nogi. Teraz jeździ z przodu i jest to nie potrzebne.
Zgadza się u mnie też z tymi fotelami. Raz przewoziłem jakieś długie materiały budowlane i wygodniej je było oprzeć jednym końcem na odwróconym siedzeniu.
Raz dziadkowi zrobiłem kawał i go obróciłem do tyłu i tak jechaliśmy do kościoła.
Parę razy na wsi w stodole figlowaliśmy z żoną na obróconym fotelu.
Liczba postów: 467
Liczba wątków: 51
Dołączył: Oct 2013
Reputacja:
4
W prawdzie nie Sharan ale bratnia marka czy to nie jest nowszy amerykański brat Galaxa ? .Przeglądając aukcje z za wody jest tam tego bardzo wiele wczoraj na aukcji został sprzedany za 6300usd czyli ok 23900zł 2018 r. z niewielkim uszkodzeniem oczywiście trzeba doliczyc transport .Zdięcie podaję z pierwsze jakie napotkałem na OLX. https://www.otomoto.pl/oferta/ford-kuga-...BrpNs.html? .
Liczba postów: 617
Liczba wątków: 36
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
3
E, przecież Kuga, czy też Ecosport to całkiem co innego niż Galaxy.
Liczba postów: 107
Liczba wątków: 22
Dołączył: Apr 2015
Reputacja:
0
18-01-2019, 00:23
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-01-2019, 01:00 przez lopez931.)
(14-02-2011, 01:36)beny140 napisał(a): Witam.
A oto i mój "autobus":
Na czerwono własne modyfikacje.
VW Sharan
wersja HIGHLINE - CARAT
Rocznik 2002
Silnik 1.9 TDI AUY 115 KM / 310 Nm (obecnie wirus 152 KM / 363 Nm)
Wyposażenie:
- podgrzewane i obrotowe przednie fotele
- 7 foteli
- tapicerka skórzana (popielata) + wstawki ala drewno
- skórzana kierownica
- klimatyzacja automatyczna (climatronic) 2 strefy
- ogrzewanie dodatkowe
- systemy ABS i ESP
- skrzynia manualna 6 biegów
- tempomat
- fabryczny woltomierz i wskaźnik temperatury oleju
- FIS (z pełnym komputerem pokładowym) - wymieniony LCD na nowy
- radio VW Gamma SONY + zmieniarka VW na 6 CD + MP3 player na SD/USB
- fabryczne 10 głośników
- zestaw głośno-mówiący NOKIA z Bluetooth
- odtwarzacz podsufitowy DVD/DIVX/SD/USB
- podgrzewana przednia i tyla szyba szyba
- lusterka regulowane elektrycznie i podgrzewane
- 4 szyby otwierane elektrycznie i wszystkie dookoła przyciemnione(oprócz przedniej)
- podgrzewane spryskiwacze szyby przedniej
- spryskiwacze reflektorów głównych
- ksenony
- ksenonowe przeciwmgłowe przód
- białe LED postojówki przód i podświetlanie tablicy rejestracyjnej tył
- czujniki parkowania (przód/tył)
- alufelgi standard VW 16 cali
- kolor perłowy niebieski
- hak z dwoma fabrycznymi gniazdkami
coś sie dane nie zgadzają , rocznik , mic itp .
(25-10-2011, 12:27)bugi78 napisał(a): nie wiem czy wam pomoge ale... tutaj : http://www.chiptuners.org/forums/index.php
jest duzo gotowych wsadow jak i krok po kroku co i jak aby podniesc moc a nie zameczyc auta
swoje poprzednie 2,5 tdi 180KM w serii krecilem na ich wsadach do 240KM i 450 Nm i nie bylo zadnych problemow
tam sa tegie glowy co duzo rzeczy robia dla czystej przyjemnosci
na wiosne planuje "uturbic" swoje 2.8 ...
''uturbić'' 2.8 v6 ? czy wiesz jaki to koszt ?
(02-01-2018, 00:19)schak napisał(a): Jak ja sobie szukałem SGA to najlepsze wyposażenia miały 1.9 TDI a w 2.8 były najsłabsze. A mnóstwo 2.8 miało nawet klimę manualną i brak grzanych stołków.
Jeżeli masz swoje auto pewne i z wyposażeniem jakie cię satysfakcjonuje to dla samego silnika nie wiem czy jest sens zmieniać.
Nie prawda . Moja alhambra 2.8 jest w full wypasie (brak podgrzewania foteli tylko) , może jakiś szwajcar dobrze dopłacił nie wiem ale jest bogato wyposażona
ej coś szwankuje na tym forum mi , źle dodaje odp. i posty
Liczba postów: 617
Liczba wątków: 36
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
3
To niech się pochwalę też moim.
Na czerwono własne modyfikacje
VW Sharan
wersja HIGHLINE - Family
Rocznik 2001
Silnik 1.8 T, 150 KM (wróciłem do ori softu do czasu uporządkowania osprzętu)
Wyposażenie:
- ABS z ESP;
- wspomaganie kierownicy;
- klimatyzacja - klimatronik;
- reflektory ksenonowe ze spryskiwaczami;
- 4 poduszki powietrzne;
- tempomat;
- kierownica skórzana multufunkcyjna (sterowanie radiem i tempomatem);
- 6 elektrycznych szyb (dwie ostatnie el. uchylane);
- elektryczne regulowane i podgrzewane lusterka;
- podgrzewana przednia i tylna szyba;
- centralny zamek z pilotem;
- el. otwierany dach;
- domykanie i otwieranie kluczykiem i pilotem wszystkich szyb jednocześnie;
- fabryczny alarm;
- skórzana tapicerka;
- podgrzewane przednie fotele;
- 7 foteli, w tym dwa zintegrowane z dziecięcymi;
- stoliki na oparciach przednich foteli;
- roleta bagażnika;
- fabrycznie ciemne tylne szyby;
- fabryczna nawigacja;
- 10 głośników;
- zmieniarka CD;
- duży FIS;
- światła do jazdy dziennej;
- światła p.mgłowe przednie
- czujniki parkowania przód i tył;
- hak holowniczy Westfalia ze zdejmowaną kulą;
- LPG
- Lekko obniżone zawieszenie;
- alu 16"
|