20-02-2014, 20:47
Chciałbym założyć tempomat do Sharana 2001 2.0 ATM Manual. Od czego zaczynać i co potrzeba?
Tempomat do 2.0 ATM
|
20-02-2014, 20:47
Chciałbym założyć tempomat do Sharana 2001 2.0 ATM Manual. Od czego zaczynać i co potrzeba?
20-02-2014, 20:51
Witam wszystkich, chciałbym odświeżyć wątek. Jestem nowy na tym forum i z góry przepraszam za jakieś błędy z mojej strony.
Posiadam Sharana z silnikiem jak w temacie i postanowiłem założyć mu tempomat, zakupiłem używaną manetkę i nieoryginalną wiązkę na oryginalnej wtyczce dosyć dobrze zrobiona. Podłączyłem ją według schematów dostępnych na forach oraz z manualna dostępnego na https://www.sgaf.de/content/tempomat-ges...gra-253090 Tempomat aktywowałem vcds - lite i tu zaczynają się schody, sprawdzenie działania manetki i sprzęgła oraz hamulca znalazłem dopiero w bloku 066 a nie w 006 i jest tak hamulec i sprzęgło zmieniają stan na 1 ale w manetce jak włączę na ON to pokazuje się jedna 1 zamiast dwóch oraz naciśnięcie przycisku set zmienia stan kolejnego 0 na 1 przesunięcie przełącznika w pozycję reset nic nie zmienia w odczycie. Niestety wyskakuje też błąd: 16952 - Cruise Control Switch (E45): Implausible Signal P0568 - 35-10 - - - Intermittent dodam ze połączenie wiązki z ECU sprawdziłem i jest spięta zgodnie z schematem jak również rozbierałem manetkę na sprawdzenie czy nie ma zwarć i wszystko jest w porządku. Nie wiem co o tym myśleć może ktoś już spotkał się z taką sytuacją i wie jak temu zaradzić. Oczekuję na jakieś propozycje do rozwiązania tej sytuacji.
25-04-2015, 22:28
No to napisz jak to podłączyłeś.
Zaczynając od manetki, napisz gdzie idą kabelki: Manetka pin 2 --------------> pin 3 --------------> pin 4 i 7 -----------> pin 5 --------------> pin 6 -------------->
Tempomaty w grupie VAG. Wiązki, montaż, kodowanie. Śląsk i okolice. 510 150 407
26-04-2015, 09:46
pin 2 ---> pin 75
pin 3 ---> pin 57 pin 4 i 7 ---> pin 38 pin 5 ---> pin 76 pin 6 na plus po stacyjce bezpiecznik 2 pod przewód czarno/żółty Sprawdzałem ze 3 razy połączenie tak że musi być dobrze (26-04-2015, 09:46)malypm napisał(a): pin 2 ---> pin 75 Dla silnika 2,0 jest inne podłączenie. pin 2 ----> 21 pin 3 ----> 88 pin 4 i 7 -> 20 pin 5 ----> 44 pin 6 ----> + Podłącz jak napisałem i sprawdź w blokach pomiarowych.
Tempomaty w grupie VAG. Wiązki, montaż, kodowanie. Śląsk i okolice. 510 150 407
26-04-2015, 12:26
Dzięki jutro sprawdzę, w sumie tych połączeń nie widziałem w zadnym forum napiszę co wyszło
28-04-2015, 00:12
W końcu tempomat ogarnięty działa jednak zostało podłączenie na moich pinach. Problemem jak zawsze był czynnik ludzki czyli mój, źle obliczałem piny patrzyłem od czoła wtyczki a nie od wejścia kabli i na dodatek zamieniłem górę z dołem . sprawdziłem vcds - lite w bloku 66 i wszystkie styki się aktywowały, jazda próbna ok.
Dzięki za zainteresowanie i próbę pomocy. |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Galaxy tempomat kierownica multi???? | Kamillo | 0 | 1,143 |
10-01-2017, 11:47 Ostatni post: Kamillo |
|
Tempomat | cezary | 4 | 1,807 |
04-06-2015, 15:19 Ostatni post: wesol |