Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tempomat do 2.0 ATM
#1
Chciałbym założyć tempomat do Sharana 2001 2.0 ATM Manual. Od czego zaczynać i co potrzeba?
Odpowiedz




#2
http://www.vw-sharan.pl/forum/showthread...at#pid4543
Odpowiedz
#3
Witam wszystkich, chciałbym odświeżyć wątek. Jestem nowy na tym forum i z góry przepraszam za jakieś błędy z mojej strony.
Posiadam Sharana z silnikiem jak w temacie i postanowiłem założyć mu tempomat, zakupiłem używaną manetkę i nieoryginalną wiązkę na oryginalnej wtyczce dosyć dobrze zrobiona. Podłączyłem ją według schematów dostępnych na forach oraz z manualna dostępnego na https://www.sgaf.de/content/tempomat-ges...gra-253090
Tempomat aktywowałem vcds - lite i tu zaczynają się schody, sprawdzenie działania manetki i sprzęgła oraz hamulca znalazłem dopiero w bloku 066 a nie w 006 i jest tak hamulec i sprzęgło zmieniają stan na 1 ale w manetce jak włączę na ON to pokazuje się jedna 1 zamiast dwóch oraz naciśnięcie przycisku set zmienia stan kolejnego 0 na 1 przesunięcie przełącznika w pozycję reset nic nie zmienia w odczycie. Niestety wyskakuje też błąd:
16952 - Cruise Control Switch (E45): Implausible Signal
P0568 - 35-10 - - - Intermittent

dodam ze połączenie wiązki z ECU sprawdziłem i jest spięta zgodnie z schematem jak również rozbierałem manetkę na sprawdzenie czy nie ma zwarć i wszystko jest w porządku. Nie wiem co o tym myśleć Sad może ktoś już spotkał się z taką sytuacją i wie jak temu zaradzić. Oczekuję na jakieś propozycje do rozwiązania tej sytuacji.
Odpowiedz
#4
No to napisz jak to podłączyłeś.

Zaczynając od manetki, napisz gdzie idą kabelki:

Manetka
pin 2 -------------->
pin 3 -------------->
pin 4 i 7 ----------->
pin 5 -------------->
pin 6 -------------->






Tempomaty w grupie VAG. Wiązki, montaż, kodowanie. Śląsk i okolice. 510 150 407
Odpowiedz
#5
pin 2 ---> pin 75
pin 3 ---> pin 57
pin 4 i 7 ---> pin 38
pin 5 ---> pin 76
pin 6 na plus po stacyjce bezpiecznik 2 pod przewód czarno/żółty
Sprawdzałem ze 3 razy połączenie tak że musi być dobrze
Odpowiedz
#6
(26-04-2015, 09:46)malypm napisał(a): pin 2 ---> pin 75
pin 3 ---> pin 57
pin 4 i 7 ---> pin 38
pin 5 ---> pin 76
pin 6 na plus po stacyjce bezpiecznik 2 pod przewód czarno/żółty
Sprawdzałem ze 3 razy połączenie tak że musi być dobrze

Dla silnika 2,0 jest inne podłączenie.

pin 2 ----> 21
pin 3 ----> 88
pin 4 i 7 -> 20
pin 5 ----> 44
pin 6 ----> +

Podłącz jak napisałem i sprawdź w blokach pomiarowych.
Tempomaty w grupie VAG. Wiązki, montaż, kodowanie. Śląsk i okolice. 510 150 407
Odpowiedz




#7
Dzięki jutro sprawdzę, w sumie tych połączeń nie widziałem w zadnym forum napiszę co wyszło
Odpowiedz
#8
W końcu tempomat ogarnięty działa Smile jednak zostało podłączenie na moich pinach. Problemem jak zawsze był czynnik ludzki czyli mój, źle obliczałem piny patrzyłem od czoła wtyczki a nie od wejścia kabli i na dodatek zamieniłem górę z dołem Sad. sprawdziłem vcds - lite w bloku 66 i wszystkie styki się aktywowały, jazda próbna ok.
Dzięki za zainteresowanie i próbę pomocy.
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Galaxy tempomat kierownica multi???? Kamillo 0 1,143 10-01-2017, 11:47
Ostatni post: Kamillo
  Tempomat cezary 4 1,807 04-06-2015, 15:19
Ostatni post: wesol

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości