Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 2
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Uszczelniacz klimatyzacji
20-03-2014, 17:00,
#11
RE: Uszczelniacz klimatyzacji
OK

Przyjmijmy więc nie znam się nie wiem nie umiem zaganiany jestem przedwczoraj miałem czas Smile

a na poważnie widzę iż lobby serwisowe broni swoich racji za odpowiednią kasę, tak trzymać Smile
20-03-2014, 20:19,
#12
RE: Uszczelniacz klimatyzacji
(20-03-2014, 17:00)JACU6X6 napisał(a): a na poważnie widzę iż lobby serwisowe broni swoich racji za odpowiednią kasę, tak trzymać Smile
Mam nadzieję, że i Ty tak podchodzisz do swojej pracy przy myjkach. W Twoim fachu też są warsztaty typu " pan Henio", który robi tanio, nierzetelnie, na skróty. Jestem przekonany, że jesteś fachowcem w tym co robisz i poradzisz sobie z częstymi zagadkami przy naprawach myjek czego nie jest w stanie zrobić "pan Henio". I tu wygrywasz mimo, że usługa jest znacznie droższa niż u pana Henia ,ale temat ogarnięty profesjonalnie. Pan Henio zepsuje a Ty masz wtedy więcej pracy. Uważam ,że tanio to można co najwyżej w mordę dostać. Jak jesteś fachowcem to się ceń. Ale jak to bywa kij ma dwa końce. Jeżeli jest reklamacja z Twojej winy,bądź nie Twoja wina, ale w dobrym tonie jest naprawić to za darmo w granicach rozsądku oczywiście to usuwasz usterkę bez gadania. Jak się tak postępuje to nie możesz się od klientów opędzić mimo,że nie jesteś najtańszy.
Pozdrawiam

17-08-2014, 22:44,
#13
RE: Uszczelniacz klimatyzacji