Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
zmien mechanika bo ten to kowal.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 467
Liczba wątków: 51
Dołączył: Oct 2013
Reputacja:
4
Tyle to i kumpel wie dlatego prosił abym WAS się popytał
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Jesli gasnie to moze byc kilak mozliwych pryzczyn np przekaznik 109 co sie psuje dosc czesto w tych autkach. Moze tez byc winny elektorzawór na pompie wtryskowej- zawór odcinajacy. Moze tez byc wina kabloteki.
Podejrzewam ze jakies tam bledy sa na sterowniku a pewnie ziomek nie mógł sie polaczyć by sprawdzic bledy.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 52
Liczba wątków: 0
Dołączył: Mar 2013
Reputacja:
0
U mnie to właśnie był 109 ale nie był popsuty tylko był luźny na pinach
Liczba postów: 234
Liczba wątków: 19
Dołączył: Sep 2011
Reputacja:
0
Podepne się tutaj, otóż mój problem to taki ,że w moim galaxy 2001 diesel 115KM silnik odpala i po chwili gaśnie , i tak potrafi kilka razy,raz za razem, aż uda mu się wejść na obroty, czasami jak dłużej tak się dzieje , trzymam go na rozruszniku dłużej i w końcu czuć że jakby paliwo dostał i zapali. Założyłem zaworek zwrotny na dolocie do filtra, wymieniłem pompe vacum i dalej to samo. Może pompa w zbiorniku, badź przekażnik jakiś, czy może ktoś doradzić??
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Zaworek zwrotny nie jest tam nawet potrzebny. Nic nie daje nic nie zmienia. Po co tam go dają to nie wiem ale pewnie tak na wszelki wypadek. Ważniejsza jest pompa w baku, nieszczęsne oringi na pompowtryskach. Zakładam że ta pompa tandem druga jest sprawna aczkolwiek ciśnienie na niej można sprawdzić.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 234
Liczba wątków: 19
Dołączył: Sep 2011
Reputacja:
0
01-09-2019, 15:47
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-09-2019, 15:52 przez sgaVAN.)
pompe przełożyłem ze sprawnego silnika, natomiast sam silnik przełożyłem wraz z pompkami komplet z passata 105KM , do pompy w zbiorniku nie zaglądałem ale jak kupowałem to poprzedni właściciel właśnie miał jakiś problem ,że chyba mu gasło, nie pamietam co mówił,kupiłem auto z padnietym motorem. a czy uszkodzone gumki na pompkach mogą dawać takie objawy, żeby nie chciał motor wejsć na obroty i gasł?? bo to wygląda tak jakby go odcinał immo, aczkolwiek to wykluczam, skoro jak dłużej kręce, to wchodzi na obroty.
..a jak sprawdzić ciśnienie na tej pompie??
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Ale passat 105 konny ma inne pompki jak Sharan auy. To jak to skleciles w całość?
Sga maja problemy z odpalaniem jak pompka w baku nie działa a paliwa jest nie więcej jak pół baku. Przy nawet ilości paliwa około 1/4 lub mniej to nawet gaśnie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 234
Liczba wątków: 19
Dołączył: Sep 2011
Reputacja:
0
01-09-2019, 16:17
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-09-2019, 16:18 przez sgaVAN.)
pompek nie wyciagałem, śmiga normalnie , jezdze juz prawie rok, Kiedys tez włozyłem pompki z passata i latało, jedyne co jest inne to podstawa filtra oleju. Więc zmieniam pompe, bo tez na nią stawiałem.