Liczba postów: 1,041
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
4
A ja mam pytanie z innej beczki: ile pokazuje obrotomierz w większości przejechanych przez ciebie kilometrów? Ja 90 procent km robię po miescie, do 2000 rpm. Jak wcisne gaz to z tyłu jest zasłona dymna. Ale wystarczy że przegonie go na wysokich obrotach i po sprawie. Pęd spalin wyrzuci sadze z wydechu i natychmiast przestaje dymic. To jest diesel, sadza jest normalnym zjawiskiem. A jak nie jest przepedzana to sie zbiera.
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
Liczba postów: 1,474
Liczba wątków: 38
Dołączył: Oct 2011
Reputacja:
6
Po tych wszystkich modach-chipach-podmiankach-lutowaniach w twoim aucie to podejrzewam że będzie mało chętny aby ci pomóc żeby to wszystko uporządkować. Chyba zostanie tylko to jak piszesz że "Jedzie pięknie"
Liczba postów: 1,041
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
4
Też tak myślę. Za dużo nakombinowane. To może być przyczyna czarnego dymku
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
Liczba postów: 18
Liczba wątków: 5
Dołączył: Oct 2011
Reputacja:
0
chip był w nim od początku, jest inny przepływomierz (od skody). Reszta jest bez zmian.