Liczba postów: 21
Liczba wątków: 1
Dołączył: Nov 2013
Reputacja:
1
Witam,od dwóch dni mam pewien problem a mianowicie przy przyspieszaniu kiedy mam 1900 obrotow i turbo zaczyna cisnac slysze glosne syczenie tak jakby uciekalo powietrze z ukladu dolotowego.Najlepiej slychac kiedy mam 3,4 bieg kiedy silnik ma obciarzenie.Przegladalem wczoraj caly uklad po kolei rozpinalem weze zatykalem je reka i wkrecalem auto na 3000,turbo cisnie mocno ale nieslychac zeby wyciskalo bokiem.Doszedlem do egr i na tym skonczylem.moje pytanie to czy egr moze przepuszczac powietrze lub kolektor dolotowy.Samochod przyspiesza dobrze chociaz napewno traci na mocy
Seat Alhambra SIGNO 2002. 1.9TDI, AUY, 115PS.
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
wyciagnij to kolanko miedzy turbiną a rura alu idącą do IC. Tam dosc czesto peka ta rurka.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 21
Liczba wątków: 1
Dołączył: Nov 2013
Reputacja:
1
sprubuje jeszcze raz ale tak jak napisalem zdejmowalem wszystkie kolanka.zaczynalem od zaslepienia tej rury alu i powiem ze cisnienie wypychalo reke a nic niebylo slychac zeby uciekalo,moze podczas jazdy wytwarza sie wieksze cisnienie kiedy silnik jest obciazony na 3,4 biegu
Seat Alhambra SIGNO 2002. 1.9TDI, AUY, 115PS.
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
To każdy chyba wie ze jest większe ciśnienie. Może ic jest nieszczelny.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 6
Liczba wątków: 1
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
0
sprawdź rurke która idzie chyba do EGR. rurka znajduje sie przy ścianie grodziowej u góry. W miejscu gdzie wychodzą ze ściany węże do nagrzewnicy jest metalowa opaska zaciskowa, u mnie ona wybiła mała dziurę w rurce i właśnie objawy byly podobne do twoich.
Liczba postów: 139
Liczba wątków: 3
Dołączył: Sep 2013
Reputacja:
2
Mialem podobny objaw.byla peknieta uszczelka gdzies na laczeniach.miedzy kolankiem a rurka.po usunieciu usterki przestalo syczec ale znowu w podobnym zakresie obrotow pojawil sie dzwiek startujacej turbiny.niezbyt glosny ale slyszalny.to normalne?
Liczba postów: 21
Liczba wątków: 1
Dołączył: Nov 2013
Reputacja:
1
Wesol miales racje z tym kolankiem przy turbinie
Seat Alhambra SIGNO 2002. 1.9TDI, AUY, 115PS.