Liczba postów: 48
Liczba wątków: 3
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
0
Witam!
Ostatnio w swoim sharanie mam dziwny przypadek.
Opuszczajac i podnoszacc szyby guzikami pstykaja swiatla awaryjne. Kazde dotkniecie klawisza powoduje mugniecie 3 razy swiatlami awaryjnymi.
Mial ktos kiedys cos takiego?
Pozdrawiam
VW SHARAN 1,9 TDI AFN 110, 1998r
Liczba postów: 1,358
Liczba wątków: 30
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
5
przewody w przelotkach do sprawdzenia,temat wałkowany na forum kilkakrotnie
Jestem Marcin z Jastrowia i mam VW Touran 1,9 TDI 105 KM z 2007 roku
GG 7631161
Skype jak coś na PW
Nie nienawidzę cwaniactwa
służę pomocą w diagnostyce grupy VAG
Liczba postów: 1,178
Liczba wątków: 71
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
7
Koledzy,
pytanie mam z ciekawości, bo CHYBA nie jest to problem?
Ostatnio podczas krótkiego migania światłami awaryjnymi zauważyłem, że najpierw mignęła jedna strona, dopiero potem obie. Zjawisko się powtórzyło, więc zrobiłem próbę na parkingu i okazało się, że jak się wciśnie klawisz bardzo lekko i nie centralnie, to można zamigać tylko jedną stroną - czyli wychodziłoby na to, że pod klawiszem są dwa wyłączniki, a nie jeden?
PS. Połączyłem kilka wątków o światłach awaryjnych, bo było tego mało.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Tak też to zaobserwowałem. Wychodzi na to że załączają się jakby dwa kierunki. Pamiętam że w oplu były dwa przekaźniki takie małe na kierunkowskazy więc to by było logiczne. Tyle że nie sprawdzałem jak ma vag.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 1,178
Liczba wątków: 71
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
7
15-11-2019, 11:58
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-11-2019, 11:59 przez Czerwony.)
Przy tej zabawie słychać dwa przekaźniki, gdzieś za zegarami chyba. Ciekawi mnie jak to jest pod klawiszem zmajstrowane? Rzadko się widuje samochody z awarią świateł awaryjnych, więc myślałem że to musi być jakaś hiper-prosta konstrukcja, której nie da się zepsuć, a tu takie zaskoczenie...