Witam wszystkich na forum,
Posiadane auto to alhambra 2.0 tdi, kod silnika CFFB, 103KW.
Bledy jakie mi sie pojawily:
-13893888 U1401 00 Ograniczenie działania z powodu za wysokiego napięcia.
-13636096 U1012 00 Napiecie zasilania: za wysokie
-00664 Wskaźnik poziomu paliwa dolna wartość skrajna przekroczona.
Problem objawia sie nastepujaco:
Przy otwieraniu auta z kluczyka, otwieraniu dzwi wkladaniu kluczyka do stacyjki czy otwartych dzwiach pojawiają sie choc nie zawsze takie charakterystyczne cykliczne dzwieki (tykanie, cykanie) gdzies z dolu silnika auta. Nie moge tego dzwieku zlokalizowac bo nie zawsze sie pojawia.
Nie chciałbym sugerowac ale czy to moze byc regulator napiecia? I czy da sie go w tym aucie wymienic?
Moze "niedroznosc" kabli (zasniedziale, niedopiete w kostkach). Licznik a raczej jego regulator jezeli tam wystepuje.
Sam nie wiem co to jest ale ssttrrasznie DENERWUJE to cykanie.
Za wszelkie uwagi dziekuje pieknie
Pozdrawiam i zycze WESOLYCH SWIAT
Dodam ze,
Te dzwieki mam od ponad 2 tyg, i przbraly juz dwie postacie- glosniejsze i zaraz po tym cichsze (chyba juz w innym miejscu) cykania. Od paru dni pojawily sie anomalia z manualnym wskaznikiem poziomu paliwa (po zatankowani do pelna wskaznik pokazal mi troche wiecej niz 3/4 dopiero po rozgrzaniu auta na fisie wzrastala mi wartosc kilometrow do przejechania i jednoczesnie wskaznik podnosil sie do gory, w koncu uzyskujac pelna wartosc. Czy to normalne w tym aucie zeby wskazowka tak falowala bo obserwuje to dalej. I czy to powiazane jest z zawyzonym napieciem?
Pozdrawiam
Vito80
Posiadane auto to alhambra 2.0 tdi, kod silnika CFFB, 103KW.
Bledy jakie mi sie pojawily:
-13893888 U1401 00 Ograniczenie działania z powodu za wysokiego napięcia.
-13636096 U1012 00 Napiecie zasilania: za wysokie
-00664 Wskaźnik poziomu paliwa dolna wartość skrajna przekroczona.
Problem objawia sie nastepujaco:
Przy otwieraniu auta z kluczyka, otwieraniu dzwi wkladaniu kluczyka do stacyjki czy otwartych dzwiach pojawiają sie choc nie zawsze takie charakterystyczne cykliczne dzwieki (tykanie, cykanie) gdzies z dolu silnika auta. Nie moge tego dzwieku zlokalizowac bo nie zawsze sie pojawia.
Nie chciałbym sugerowac ale czy to moze byc regulator napiecia? I czy da sie go w tym aucie wymienic?
Moze "niedroznosc" kabli (zasniedziale, niedopiete w kostkach). Licznik a raczej jego regulator jezeli tam wystepuje.
Sam nie wiem co to jest ale ssttrrasznie DENERWUJE to cykanie.
Za wszelkie uwagi dziekuje pieknie
Pozdrawiam i zycze WESOLYCH SWIAT
Dodam ze,
Te dzwieki mam od ponad 2 tyg, i przbraly juz dwie postacie- glosniejsze i zaraz po tym cichsze (chyba juz w innym miejscu) cykania. Od paru dni pojawily sie anomalia z manualnym wskaznikiem poziomu paliwa (po zatankowani do pelna wskaznik pokazal mi troche wiecej niz 3/4 dopiero po rozgrzaniu auta na fisie wzrastala mi wartosc kilometrow do przejechania i jednoczesnie wskaznik podnosil sie do gory, w koncu uzyskujac pelna wartosc. Czy to normalne w tym aucie zeby wskazowka tak falowala bo obserwuje to dalej. I czy to powiazane jest z zawyzonym napieciem?
Pozdrawiam
Vito80