Liczba postów: 240
Liczba wątków: 1
Dołączył: Oct 2015
Reputacja:
0
Witam>Dlatego jeżdżę starym szarikiem z 97 roku.Sam naprawiam a czasami sam zepsuję-ale nie ponoszę kosztów napraw w ASO, ostatnia naprawa sprzęgła z wymianą koła zamachowego kosztowała mnie ok.500 zł /moja robocizna/ -kolega ma Zafirę 1,9 DCI 150 KM -i też robił sprzęgło z wymianą dwumasy- ale zapłacił za nie 3800 zł- a jego Zafira też ma 10 lat.Dlatego póki silnik jeszcze hula to szarik będę trzymał "do końca"
Liczba postów: 239
Liczba wątków: 4
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
1
Kolego Jędrek święte słowa
Liczba postów: 655
Liczba wątków: 13
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
1
(27-01-2016, 21:38)Jędrek Z napisał(a): Witam>Dlatego jeżdżę starym szarikiem z 97 roku.Sam naprawiam a czasami sam zepsuję-ale nie ponoszę kosztów napraw w ASO, ostatnia naprawa sprzęgła z wymianą koła zamachowego kosztowała mnie ok.500 zł /moja robocizna/ -kolega ma Zafirę 1,9 DCI 150 KM -i też robił sprzęgło z wymianą dwumasy- ale zapłacił za nie 3800 zł- a jego Zafira też ma 10 lat.Dlatego póki silnik jeszcze hula to szarik będę trzymał "do końca"
To powiem kuzynowi ze takie koszta go czekaja. Gdyz ma taka Zafirke,ale chce ja pogonic. Na razie jest zadowolony i ladnie chodzi.
Sprzedam pod zamowienie nowe Navi i Antyrady.50% Taniej. Mam rowniez Seata Alhambre AFN.
Liczba postów: 240
Liczba wątków: 1
Dołączył: Oct 2015
Reputacja:
0
Witam.To powiedz mu niech ją goni jak najszybciej póki dwumasa nie "puka".
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
DM to jeszcze w tych opelkach nie taki straszny. Tam bywały skrzynie F32 lub M40. Te drugie sypia się na potęgę. A jak pytałem kiedyś w tune up bo taka 1.9 cdti miał zmodzona na grubo ponad 2xx koni to mówił mi dm szajs. Takich opelkow naprawie w życiu ze 50 sztuk jak nic na różne dolegliwości.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 75
Liczba wątków: 5
Dołączył: Dec 2015
Reputacja:
0
Tak,jak przedmówcy; rzeczy części itp. Psuja się., aby popyt przewyższał podaż. Dystrybucja musi zarabiać. To samo jest z lekami, farmacja by podupadła, gdyby ludzi masowo nie podtruwano i nie mówię juz o czasach słynnego Furrera. Człowiek na potęgę je chemicznie wzbogacany pokarm, później leci do lekarza, następnie do apteki. Samochód
Liczba postów: 655
Liczba wątków: 13
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
1
A to prawda,za co by sie człowiek nie wziął i jakiej dziedziny zycie nie dotknął to sie przez ostatnie kilkadziesiąt lat powywracało do góry nogami wszystko. Czasami porównujac czesci,materiały to dochodzimy do wniosku ze ktos celowo zmienił jakość na ilośc. No broniąc tej teorii chcemy tanio ,wiec nie sposób zrobic inaczej.
Sprzedam pod zamowienie nowe Navi i Antyrady.50% Taniej. Mam rowniez Seata Alhambre AFN.
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Jak był 1989 rok to ja mówiłem ze jak wszystko będą prywatyzowac to wcale na lepsze to nie wyjdzie. Kiedyś klucze płaskie może nie były wysokich lotów ale do dziś dają radę. Te nowe są i takie super drogie i wyczynowe ale są też i marketowe za parę zł którymi niewiele zrobimy. Podobnie jest z autami. Ulep części różnej jakości.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 26
Liczba wątków: 11
Dołączył: Mar 2014
Odpowiedź jest prosta. Nowe auta mają coraz więcej elektroniki, więc wiadomo, z czasem musi to wszystko zacząć się psuć. Do tego jeśli auta byłby bezawaryjne to na czym zarabiało by ASO
Sprzedaż nowych aut na pewno by spadła