06-07-2014, 10:05
witam, mam taki problem auto długo kręci przy zapaleniu i kopci, w trakcie jazdy chmura dymu jasnego, moc jest! pompki sprawdzane-bez zmian,(silnik przełożony 115KM) autko 90KM.
cięzko pali i dymi
|
06-07-2014, 10:05
witam, mam taki problem auto długo kręci przy zapaleniu i kopci, w trakcie jazdy chmura dymu jasnego, moc jest! pompki sprawdzane-bez zmian,(silnik przełożony 115KM) autko 90KM.
06-07-2014, 10:28
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-07-2014, 10:28 przez maciek-basia.)
czesc pompe wtryskowa masz ustawiona dobrze
za chwile jak mi się uda wrzucę filmik, silnik PD o mocy 90koni lecz słupek przełozony ze 115.
06-07-2014, 11:42
Sprawdź cały układ paliwowy... Wszystko krok po kroku...
06-07-2014, 12:09
co w tym aucie zostalo z wersji 90 konnej a co zostalo wstawione ( tylko dokladnie) ze 115konnej wersji.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
wymieniony tylko słupek, pompki przelozone z 90tki, nowe oringi na nich. Oto link do filmiku:
http://fajosrafal.wrzuta.pl/film/1xpmxKh...140706_001 p.s. tez wydaje mi sie ,ze coś ukladem paliwowym,moze z pompą cisnieniową, choć wydaje sie nowa, auto dopiero sprowadziłem i tez kopcil, okazał się pekniety pierscien na tloku, stad wymiana slupka. Jak najlepiej sprawdzić ta pompę??
jak byś potrzebował pompy to mam taką na zbyciu, ale najpierw upewnij się czy to na pewno pompa, u mnie tak kopcił jak turbo puszczało olej ,a odnośnie układu paliwowego , to sprawdź zaworek na filtrze paliwa może jest uszkodzony i zapowietrza się układ tak miał mój ojciec w skoda octavia, a filtry przecież są takie same
Jestem Marcin z Jastrowia i mam VW Touran 1,9 TDI 105 KM z 2007 roku
GG 7631161 Skype jak coś na PW Nie nienawidzę cwaniactwa służę pomocą w diagnostyce grupy VAG
06-07-2014, 15:33
jeszcze wymieniłem turbo na regenerowane.
06-07-2014, 15:51
Ja bym sprawdził wtryski i układ tak jak już pisałem... skoro ma moc tzn, że feler leży raczej w układzie paliwowym..
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|