Liczba postów: 10
Liczba wątków: 1
Dołączył: May 2011
Reputacja:
0
Witam
Problem dotyczy auta Sharan 98 rok 1.9TDI 110KM AFN.
Auto czasami ma tendencje do spodkow mocy.
Jedzie i nagle nie ciagnie, potem znow ciagnie.
Podpialem pod VAG i pokazazlo blad 65535 Modul memory error (sporadycznie) i czzujnik G70 (nie wiem czy to przeplywka?)
Po wykasowaniu bladow i przejechaniu 3 km blad 65535 znow sie pojawil
Czy mozliwe,aby te blad 65535 mial cos wspolnego z tym,ze auto czasami slabo idzie?
Liczba postów: 474
Liczba wątków: 34
Dołączył: Aug 2010
Reputacja:
4
Powiedz czy czasem nie tracisz mocy na 4 i 5 biegu przy obrotach między 2-3tyś?,po zgaszeniu silnika jest wszystko ok,ale znowu tylko do 4 lub 5 biegu?
Liczba postów: 10
Liczba wątków: 1
Dołączył: May 2011
Reputacja:
0
Nie,nie.Po zgaszeniu silnika jest czesto to samo.A moc traci najczesciej 5 bieg,ale tez czuc jak sie rusza z jedynki.Jak kilka dni temu przedmuchalem lekko przeplywke,to dwa dni spokoju mialem,potem wrocilo.Cos takiego mialem juz w tamtym roku ,latem.Tez przedmuchalem przeplywke i efekt byl taki,ze stracil kapeczke na mocy ale ciagna rowno na kazdym biegu.W zime o dziwo nie obserwowalem takich szarpan.Teraz przeszlo lato i znow to samo.Cos mi mowie,ze to jednak przeplywka.Gdzies zaslyszalem,ze to awaryjna czesc
Liczba postów: 10
Liczba wątków: 1
Dołączył: May 2011
Reputacja:
0
Pekniety przewodzik biore pod uwage, jako druga okolicznosc.Wpierw podmienie przeplywke.
Nieszczelnosc intercoolera u mnie skutkowala obfitym kopceniem i przeladowaniem turbo.
Podpowiedzcie jeszcze gdzie znajde ten sterownik od silnika,bo podobno jest gdzies pod zegarami?
Liczba postów: 25
Liczba wątków: 0
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
0
Sterownik silnika jest pod konsola za zegarami. Bardzo trudny dostep do niego. Uszkodzony moze byc rowniez wezyk wewnatrz obudowy komputera albo zaolejony czujnik cisnienia ktory znajduje sie w komputerze.
Liczba postów: 10
Liczba wątków: 1
Dołączył: May 2011
Reputacja:
0
Dzieki Panowie za odpowiedzi.Kazdy zarobil po punkciorku.
Jak juz sie dobiore,posprawdzam i zreperuje,dam znac
Liczba postów: 10
Liczba wątków: 1
Dołączył: May 2011
Reputacja:
0
A ja wymienilem przeplywke (nowy Pierburg 240pln). Skutkowalo to tym,ze juz nie lapal dola gdzie chcial (mam na mysli skale obr/min),tylko konkretnie od 2,8 tys do 3,2 tys slabo ciagnal (kiedys az hamowal).Wymieniilem wiec wezyki od cisnien i podcisnien.Znalazlem diw male dziury.Troche sie poprawilo.W sumie nawet akceptuje te wyniki,ale to jeszcze nie to.Mechanior powiedzial,gdy podpial kompa,ze falowanie cisnienie jest w turbo wlasnie w okolicy 3 tys obr i 2, a 3 bary (???) i zostaje tylko za worek do podmiany N75 i sprawdzenie czy kierownice spalin sie nie przycinaja w turbo.
Chyba oleje dalsza dociekliwosc i poczekam az to cos padnie do konca.
Ciagle zastanawia mnie ten blad ...535... cos o memory error.Po skasowaniu pojawia sie za jakis czas