Liczba postów: 170
Liczba wątków: 2
Dołączył: Mar 2013
Reputacja:
0
01-09-2014, 20:00
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-09-2014, 20:17 przez mirekm71.)
Nie wiem co to jest gorne lewe mocowanie silnika. Wiecej, smie twierdzic, ze nie ma czegos takiego. Jest poduszka silnika, poduszka skrzyni i poduszka-lapa pod silnikiem. To buczenie bylo, czy sie zrobilo? Dodawanie- ujmowanie gazu cos zmienia?
Edit. Ok, pozostalo czyli bylo. Jesli chodzi o lozyska kol tobez wzgledu na rodzaj uszkodzenia, czy wylo, czy tykalo dzwiek zawsze byl modulowany i zmienial sie w zaleznosci od obciazenie. Czyli jadac na wprost delikatnie skrecajac w lewo i prawo dzwiek stawal sie na zmiane glosniejszy i cichszy.
Liczba postów: 19
Liczba wątków: 5
Dołączył: Sep 2014
Reputacja:
0
dziś rano przeprowadziłem pewna próbę:
na 6-tym biegu buczenie zaczyna się od 95km/h i wzwyż nie ustaje, natomiast jak wrzuciłem 5-tke to tego buczenia już nie było ani przy 100km/h ani wyższej prędkości.
Czy to może oznaczać umieranie skrzyni biegów??
Liczba postów: 170
Liczba wątków: 2
Dołączył: Mar 2013
Reputacja:
0
Spróbuj jeszcze na piatce pod gore i w tym samym zakresie obrotow. Mi tez buczy ponizej 1500 obr i brzmi jak jakies chu...we turbulencje powietrza w ukladzie dolotowym? Jak zejde na 3-4 ponizej 1300 i wcisne wiecej gazu to az w uszach dudni.
Liczba postów: 584
Liczba wątków: 9
Dołączył: Mar 2013
Reputacja:
5
04-09-2014, 20:10
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-09-2014, 10:05 przez wesol.)
Nie lepiej jeździć 40km/h na 6 biegu? Ja 6 włączam powyżej 120 km/h. Dlaczego bo na obrotach piniżej 2000 dwumasa dostaje po tyłku, gdyż silnik jest zbyt mocno obciążony. Stąd te drgania. To prawie tak samo jak ruszać z 3-ciego biegu, niby można i się da, ale po co niszczyć sprzęgło i dwumasowy zamach.
Najlepiej zrobić logi, bo może to też być wina PD lub wytarcia krzywek na wałku rozrządu, ale to słyszalne by było też na wolnych obrotach na postoju.
Liczba postów: 170
Liczba wątków: 2
Dołączył: Mar 2013
Reputacja:
0
Moj na wolnych tez dziwnie chodzi. Co ciekawe na zewnatrz slych go normalnie a wewnatrz buczy, klepie i wogole tak glosno jakos. Juz dawno mi Wesol pisal, zebym walek poogladal.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Tak przyczyn moze byc kilka. Ja odżyłem ze tak powiem po wymienie na jednomas. Buczenia jakies to moze nie wystepowaly ale drgania na postoju tak bo wiadomo wszystko skakalo i w srodku plastiki trzeszczaly i podskakiwaly. Teraz cicho w srodku i z powodu drgania silnika i drgania calej budy. Teraz klade szklanke na silnik i nie spadnie. Pewnie jakbym wymienil poduszki silnika to by jeszcze lepiej bylo.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 19
Liczba wątków: 5
Dołączył: Sep 2014
Reputacja:
0
trochę nim nie jeździłem bo mnie lekko denerwuje, był u 4-rech mechaników, wszyscy mówią że jest ok, ale nie jest.
Dziś jechałem z Braniewa do Elbląga, (50 km), przez połowę drogi po przekroczeniu 80km/h cały samochód drgał jak bym jechał po tarce, po przejechaniu połowy drogi drgania ustały i zostało tylko buczenie.
Jak by tego było mało zaczęło szwankować ogrzewanie, ustawione na 22 st na ECON przy zewn temp. 2,5 st leci letnie powietrze i normalnie zmarzłem.
Mam powoli dość tego grata ehh.