Liczba postów: 92
Liczba wątków: 18
Dołączył: Jul 2014
Reputacja:
1
Witajcie, niepokoi mnie mój TDI AFN 110koni od paru dni... na zimnym silniku przez pare kilometrów przy przyspieszaniu wydobywa się z niego ogromna chmura białego dymu który ogromnie zadymia wszystko za autem w lusterko biało na całe dwa pasy... gdy tylko wskazówka od temperatury się ruszy jest wszystko okej.
Odpala bez problemu itp. Zauważyłem że tak jakby pojawiło się to od momentu wymiany koła pasowego z tłumikiem drgań. Sprawdzałem jeszcze dziś pod maską koło jakby zaczęło bić lekko na boki, oraz stan płynu chłodzącego spadł poniżej minimum.
Spotkał się ktoś z czymś takim? Gdzie szukać przyczyny?
Liczba postów: 170
Liczba wątków: 2
Dołączył: Mar 2013
Reputacja:
0
Ciezki, smierdzacy spalonym olejem dym czy para? Uszczelka pod glowica moze powodowac taka pare i ubytek plynu ale nie ma co wiazac tego z kolem pasowym. Jezeli jest to olej to uszczelnienia zaworow, pierscienie lub poczatek konca turbawki i jako ostatnia opcja jesli dym smierdzi niespalona ropa to przy wymianie kola ktos niepotrzebnie popuscil kolo pasowe rozrzadu i zle spala paliwo, moze ma luz na wieloklinie itd. Okresl dokladnie rodzaj dymu.
Liczba postów: 92
Liczba wątków: 18
Dołączył: Jul 2014
Reputacja:
1
Rano sprawdzę barwę oleju i rodzaj dymu. Tak z pamięci wydaje mi się że śmierdzący ale w lusterku znów wygląda jak para wodna... Jutro się upewnię. Rozważał też bym twoją ostatnią propozycje. Musze sprawdzić zapłon vagiem.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
nie moze sie ruszac kolo zebate bo by scielo zaraz po odpaleniu. JA tu wietrze ten neiszczesny ubytek plynu chlodzacego. TO trzeba poprostu zweryfikowac ale tu zapewne jest problem.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 170
Liczba wątków: 2
Dołączył: Mar 2013
Reputacja:
0
Otoz nie. Znam przypadki, kiedy mialo luz na klinie, psocilo ale nie scinalo. Zobaczymy, pewnie bedzie jak podejrzewasz UPG.
Liczba postów: 92
Liczba wątków: 18
Dołączył: Jul 2014
Reputacja:
1
Dziś rano nagrałem film jak to dymi, zaraz wrzucę go na YT i wam zaprezentuje.
Sprawdziłem olej, czysty, ma zaledwie 1000km no i jest na bagnecie maks tak jak było oleju nie przybyło nie ubyło nie zmienił też barwy, pod korkiem wlewu oleju mazi brak.
A dym ostro śmierdzi spalinami. Może uda mi sie skonfigurować sterowniki od Vaga na moim komputerze i się podepne sprawdzę kąt wtrysku i czy nie wywaliło błędów.
Od kiedy stary laptop z xp padł a teraz na nowym jest Win 8 każda próba instalacji sterowników do VAG KKL kończy się tym że interfejsu nie widzi, ale pracuje nad tym i dam znać co wyszło.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
11-09-2014, 16:46
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-09-2014, 16:47 przez wesol.)
Upg to niekoniecznie mieszanie się wody z olejem.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.