Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
AFN kopci na biało na zimnym
#31
No i stało się najgorsze. Wywaliło turbo podczas jazdy, jeszcze w momencie w którym jechałem auto zaprowadzić do mechanika na warsztat... Shit happens... Czyli odnalazł się winowajca.
Odpowiedz




#32
Dziękuję. Czyli Bogos miał rację
Prosiłbym jednak co niektórych o stosowny komentarz!!!!
Odpowiedz
#33
Ogarnąłem dzisiaj inną turbine i teraz pytanie. Rozumiem że po takim zdarzeniu jak u mnie wymieniamy olej tak ? Pytanie co kupić, dodam że zalałem 15w40 i z tysiąc km po tym turbo siadło. Teraz czytam że powinien być stosowany Syntetyk lub pól syntetyk przy turbinach.
Co polecacie?
Czy filtr również do wymiany jeśli ma ok 1k km?
Odpowiedz
#34
Ogólnie przy silnikach wysokoprężnych z turbo doładowaniem zaleca sie w grupie vag oleje o specyfikacji 505.00 są to oleje syntetyczne i również półsyntetyczne ,jakiej marki olej wybierz sam.Filtr oleju nie kosztuje wiele także w komplecie bym go wymienił też.
Odpowiedz
#35
Dzięki za odpowiedź, zdecyduję się na półsyntetyk dobrej klasy z filtrem.
Odpowiedz
#36
Panowie upominam was ustnie zeby tu nie robić OT. Tematów o olejach jest troszke. Zaraz ktoś bedzie pisal ze wcale nie trzeba to czy tamto a nastepny powie ze olej mobila jest zly a lepszy inny i bedzie młyn.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




#37
Trzeba było od razu na czerwono ????Angry


Odpowiedz
#38
Przepraszam że kontynuuje tutaj w wątku ale nie chciałem zakładać nowego, mam nadzieje że administracja nie będzie miała mi tego za złe. Obecnie mam straszny mętlik w głowie mianowicie byłem pewien że pod maską mam AFN 110koni, i taką turbine kupiłem. Dziś po wyjęciu starej okazało się że jest bez zmiennej geometrii tylko z zaworkiem spustowym taka jak występowała w 90tkach 1z golf 3, vento, 80 b4, toledo itp. Dokładnie to Garret T15 028145701Q. Teraz nie wiem czy pod maską mam 90tkę czy takie turbiny wychodziły też w starszych generacjach 110tek. W dowodzie też mam 81kw. Rozwieje ktoś moje wątpliwości ? Auto jest z początku produkcji.
Odpowiedz
#39
a czemu nie zaytac np :klik1 albo klik2

Kolor moderacji i administracji to kolor czerwony. Nie wolno go uzywac do innych celów i przez inne osoby. Tego nie trzeba pisac w regulaminie. TO sa zasady netykiety czyli ogolnie przyjete na necie. Żebym ja musial zwracac na to uwage. Caly sztab ludzi i nikt tego nie widzi? Trzymamy sie tematu. Od innych zapytan sa inne watki i zapewne tam juz padła odpowiedz.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#40
Pierw to zrób troche porządku i upewnij sie co masz 90 czy 110.
Zobacz w prawym nadkolu na tabliczkę (naklejkę) co tam pisze, obudowa paska rozrządu tam powinieneś znależć AFN -lub 1Z,AHU ewentualnie sprawdz jakie masz wtryskiwacze 190bar to od 1Z-AHU a 216to AFN. Skoryguj te dane.Może ktoś juz tam grzebał i teraz takie cyrki masz.
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Ciężko odpala na zimnym silniku lub po dłuższym postoju pieczara 6 206 17-03-2024, 17:06
Ostatni post: Stefano
  Galaxy ASZ nierówna praca na zimnym silniku gałgan1 0 1,165 12-09-2019, 13:53
Ostatni post: gałgan1
  Kopci gdy zimny/biały dym raventes 46 17,508 02-07-2018, 21:45
Ostatni post: ULTRA
  Ciężko odpala/kopci 1.9TDI 110KM - zimny i nie tylko MelGrzybson 30 11,747 10-02-2018, 19:43
Ostatni post: tolus24
  1.9 TDI - Dymi na zimnym i czuć rope Camillo 8 6,606 23-03-2017, 00:08
Ostatni post: dmusek
  Dziwne stuki i dymienie na biało gluchy24 33 9,973 10-11-2016, 22:26
Ostatni post: wesol
  Silnik AJM kOPCI xspeed99 5 2,631 24-08-2016, 23:48
Ostatni post: xspeed99
Thumbs Up Stukanie na zimnym silniku 1.9TDI 90PS SebaWob 6 3,655 25-05-2016, 16:13
Ostatni post: SebaWob
  Galaxy 98r 1.9 110km Awaria Mocno Kopci i ma wysokie obroty gigabit199 3 2,502 13-06-2015, 20:43
Ostatni post: wesol
  AHU kopci po dłuższym postoju na biegu jałowym hutnik 0 1,356 08-04-2015, 17:16
Ostatni post: hutnik

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości