23-09-2014, 10:54
Witam,
Wiosną tego roku, po wymianie łapy skrzyni biegów dziwnym trafem obrobił się wałek półoś krótkiej, wymieniłem na nowy (zamiennik).
Wszytko było okej przez jakieś 2 miesiące kiedy wymieniłem przegub wewnętrzny bo osłona pękła i widoczny był luz.
Obecnie podczas jazdy na łuku w prawą stronę, na biegu i nierównościach słychać pykanie tak jakby coś przeskakiwało.
Objaw występuje:
- podczas jazdy na biegu i wjechaniu w poprzeczną nierówność kiedy przód jakby "nurkuje"
- podczas jazdy na nierównej nawierzchni łuku w prawą stronę
Objaw nie występuje
- w przypadkach wymienionych powyżej ale "na luzie"
- przy ruszaniu na skręconych kołach wszystko jest w porządku
Długo się zastanawiałem nad tym tematem i nie potrafię określić przyczyny. Wydaje mi się że podczas kiedy przód auta po wjechaniu na nierówność idzie ku jezdni połosie skracają się/wydłużają a to powoduje przeskakiwanie.
Macie może jakieś pomysły?
Wiosną tego roku, po wymianie łapy skrzyni biegów dziwnym trafem obrobił się wałek półoś krótkiej, wymieniłem na nowy (zamiennik).
Wszytko było okej przez jakieś 2 miesiące kiedy wymieniłem przegub wewnętrzny bo osłona pękła i widoczny był luz.
Obecnie podczas jazdy na łuku w prawą stronę, na biegu i nierównościach słychać pykanie tak jakby coś przeskakiwało.
Objaw występuje:
- podczas jazdy na biegu i wjechaniu w poprzeczną nierówność kiedy przód jakby "nurkuje"
- podczas jazdy na nierównej nawierzchni łuku w prawą stronę
Objaw nie występuje
- w przypadkach wymienionych powyżej ale "na luzie"
- przy ruszaniu na skręconych kołach wszystko jest w porządku
Długo się zastanawiałem nad tym tematem i nie potrafię określić przyczyny. Wydaje mi się że podczas kiedy przód auta po wjechaniu na nierówność idzie ku jezdni połosie skracają się/wydłużają a to powoduje przeskakiwanie.
Macie może jakieś pomysły?