Liczba postów: 14,563
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
To nie moja wina tylko androida w telu.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,563
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
nie demontuj deski tylko wyciagaj kompa, odepnij wtyczke i masz juz kabelki a wzasadzie piny do sprawdzenia na wierzchu. Masz sprawdzic przejscie miedzy pinem 23 we wtyczce ECM od strony kabli ( od strony kabli czyli na wtyczce kablowej nie w kompie). Sam komp czyli ECM ma byc odpiety. Czyli miedzy Pinem 23 w tej wtyczce a pinem chyba 87 ma byc przejscie. Miernikiem ktory widzialem na oftkach pieknie to sprawdzisz. Tu nie ma rzeczy niewiadomo jakich. TO poziom podstawówkowy z klasy mniejwiecej chyba 3 bo takie sprawdzania byly na ZPT. Zabawy z żaróweczką i bateryjka tez byly na zpt i póżniej na fizyce w klasie 6 podstawowej. No chyba taki poziom nie jest za wysoki dla wiekszosci spoleczenstwa.
Tak to jest potrzebne bo wlasnie to jest problemem w twoim przypadku. Lekarstwem nie jest wymiana czujnikow bo one nie maja nic do tego. Mozesz jednawet wypiac a i tak ECM nie dostanie zasilania. To tak jakbys sie czepial ze myszka ci sieje problemy w kompie jak sama jednostka centralna komputera nie ma zasialania. Milczy jak grób i tak bedzie milczec póki nie dostanie pradu. Kontrolka oleju sie swieci bo nie ma cisnienia jak krecisz pare sekund rozrusznikiem i wtedy nawet bedzie pisk z szafy ze nie ma smarowania. Kontrolka swiec zarowych tez nie bedzie sie swiecić bo ECM milczy. Jedynym jeszcze mozliwym winowajcom moze byc sam ECM ale najpierw sie sprawdza kabloteke bo to nic nie kosztuje. Chyba z echesz to wymien caly slupek z osprzetem, wiazke i ECM to napewno silnik odpali. Tylko koszta bedą wielkie. Kable gniją, przecieraja sie, piny z wtyczek wyłażą, śniedzieją i wiele innych podobnych spraw. PRzerabialem to w autach i starych i takich co miały zaledwie rok czasu. Kable nie sa wieczne.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 655
Liczba wątków: 13
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
1
Witam.
Nie wiem jak w SGA ale w Vw T4 jest bezpiecznik odpowiedzialny za ECU.Nawet nie wiedzialem dopoki nie spalilem go a potem caly chodzilem jak struty ze spalilem ECU(gdyz zrobilem zwarcie na pracujacym silniku).
Objawy takie same jak u kolegi wyzej.Brak kontrolki swiec żarowych,rozrusznik kreci ale nie pali.
Sprzedam pod zamowienie nowe Navi i Antyrady.50% Taniej. Mam rowniez Seata Alhambre AFN.
Liczba postów: 14,563
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Tak wszystko jest zabezpeicozne ale kolega tu robił pomiary miernikiem przecież. Chodzi oto by dalej poszedl i dalej posprawdzal. Innej metody nie ma. Tak jak ja tu opisuje jest w programach wsparciowych opisane czy to do vaga czy to do opla czy to do forda. NAjlepiej sie orietuje w oplu bo najwiecej tego tam przerobilem.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 41
Liczba wątków: 2
Dołączył: Oct 2014
Reputacja:
0
Liczba postów: 41
Liczba wątków: 2
Dołączył: Oct 2014
Reputacja:
0
Czy przypadkiem jak zakupie nowy komputer to nie muszę w komplecie z immo i kluczykiem ???
Liczba postów: 2,036
Liczba wątków: 84
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
2
Wiesz, znawcą nie jestem, ale to są chyba kości te które wylotowuje się jak się robi chip'a, i tutaj masz wstawione te podkładki, dzięki którym nie trzeba lutować ich tylko się je wkłada. Może wystarczy to jeszcze raz przelutować, albo po prostu wlutować na stałe. Ja bym spróbował, zanieś do jakiegoś serwisu RTV, na pewno Ci to zrobią.
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Liczba postów: 585
Liczba wątków: 14
Dołączył: Aug 2011
Reputacja:
1
Spróbuj wyjąć kość i poodginaj trochę piny, żeby miały lepszy styk z tymi w podstawce. Podstawki w tym przypadku nie są zbyt dobrym wyjściem, po jakimś czasie takie kwiatki wychodzą. Możesz jeszcze od biedy jak piny poodginasz zalać górę klejem na gorąco, żeby kość nie mogła się ruszyć. Chyba, że problemem są piny ale w podstawce, to podstawka do przelutowania.
Gdyby mi się chciało tak jak mi się nie chce