Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
ile mamay genaeracji ukladow abs? Podaj jakies dane jakimi sie charakteryzuja pierwsze systemy abs a te aktualnie najnowsze skoro mowisz ze abs niczym sie nie różni??
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 272
Liczba wątków: 2
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
1
W naszych sharanach chyba jest tylko jeden rodzaj, wystarczy sprawdzić czy pompa jest taka sama w 2.0/1.8T/2.8/1.9TDI.......
Wesoł teraz to czepiasz się słówek i wyluzuj bo nikt tu nie będzie robił habilitacji na układach abs-u.
był Sharan 2.8 lpg 4x4 2001
jest rrrumsterrr
do pracy jumper
Liczba postów: 2,158
Liczba wątków: 90
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
9
05-06-2013, 09:01
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-06-2013, 09:02 przez daneczek76.)
oj panowie czepiacie się co najwyżej sprawdził by czy same serwo przy większych tarczach jest takie same jeśli nie ma róoznicy to bym zakładał i w dup..e z jakimś programowaniem.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Ja bym nic nie ruszal. Po co wieksze. Na przedzie to jeszcze jak ci moge ale tyl i tak niewiele hamuje. Hamulce tylne sa tak eksploatowane ze jesli duzo nie smigasz to nawet krawedzie sie szkliwią i zweza sie pole tarcia na klockach. Tylne klocki ile wytryzmują?? Kilka lat. Przednie tez jakos daja rade a przynajmniej umnie a nie mam jakiegos wypsionego zestawu zalozonego. póki co na 160 konaich daja rade ale niedlugo bedzie znacznie wiecej koni i nie mam zamiaru ruszac hamulców.
No chyba ze to czysto zabieg estetyczny ewentualnie ciagasz lawete ze sporym ładunkiem.
wg etki inne sa jarzma i inne sa zaciski a zeby bylo fajnie to tez byly rozne wersje czyli niektorych zaciskow pod 16 cali nie dopasujesz pod jarzma niby tez do 16 cali. Poprostu lepiej kupic jak juz w komplecie. Oslony to wiadomo ze sa inne bo przeciez tarcza ktora one oslaniaja jest wieksza.
Ja bym wymienil tarcze i klocki na twoim miejscu na ATE i cieszyl sie z tego ze koszt bedzie taki jak do wiekszych tylko polowa tego zestawu.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 53
Liczba wątków: 2
Dołączył: Aug 2014
Reputacja:
0
Ja też u siebie bym z chęcią zmienił ... nie chodzi o jazde samemu czy nawet z przyczepą ale jak mam 7 osób ( często ) na pokładzie i jest w 90 % jazda po mieście to hamulce po prostu puchną i przy np 3 cim hamowaniu nie jest tak ciekawie. Zastanawiałem się nad swapem ze skody octavii RS ( podobno pasują ) ale chyba lepszym wyjściem będzie zakup nawiercanych i lub nacinanych tarcz przód i tył (?)
Liczba postów: 2,158
Liczba wątków: 90
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
9
09-10-2014, 08:48
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-10-2014, 08:50 przez daneczek76.)
Tu masz link do
ETKI online kliknij na napis CarProg2 i już masz etke.
Dokładnie w VR6 był taki zestaw jak umnie czyli:
zaciski przód ATE tarcze 313mm, zaciski tył LUCAS tarcze 294mm
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
wielkasliwa zmien na ate zwykle najlepiej ale i te PD tez by mogly byc. Tak samo klocki tez ate i wydaje mi sie ze ze powinno byc okej. Ja tam swoich jeszcze nigdy nie zagotowalem a nogi tez raczej lekkiej nie mam. Taka przekladka przy takiej jedzie jest bezcelowa póki nie masz na haku 2 ton.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 53
Liczba wątków: 2
Dołączył: Aug 2014
Reputacja:
0
Tarcze ATE klocki Bosch z przodu i z tyłu mam teraz ...