Liczba postów: 2,036
Liczba wątków: 84
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
2
Kupiłem zmieniarkę, podłączyłem, masa do jednej ze śrubek na radiu. Muzyka gra, wszystko ok. Odpalam silnik - przestaje czytać muzykę. Poza tym jak zmieniarka jest podłączona to radio nie zostaje wyłączone całkiem tylko tak jakby uśpione (po włączeniu nie pojawia się ekran z logiem marki, tylko od razu gra). Radio to MFD wersja A.
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Liczba postów: 247
Liczba wątków: 33
Dołączył: Jul 2014
Reputacja:
2
mam taka zmieniarke ale nie podłączałem żadnej masy ... tylko wtyczka w miejsce zmieniarki i hula ....
Galaxy MK2 1.9
TDI 2004r - wirus na
169km / 360Nm
Focus MK1 1.6 1998r
Liczba postów: 2,036
Liczba wątków: 84
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
2
(16-10-2014, 08:33)zdroyek66237 napisał(a):mam taka zmieniarke ale nie podłączałem żadnej masy ... tylko wtyczka w miejsce zmieniarki i hula ....
To jest jakby nie bylo masy w kostce, to się podłącza osobno. Dzisiaj idę do sprzedawcy, zobaczymy co powie
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Liczba postów: 2,036
Liczba wątków: 84
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
2
Radio podłączone w dwóch innych autach - to samo. Czyli instalacja w aucie sprawna. Podjechałem do sprzedawcy, podłączyliśmy moją zmieniarkę pod jego audi - chodzi dobrze. Czyli cos się dzieje albo z radiem, albo pomiędzy radiem a zmieniarką. Sprzedawca twierdził, że gubi któreś napięcie. Okazało się, że jest wręcz odwrotnie, bo po odłączeniu żółtego grubego kabla (jeden z dwóch napięciowych) z niebieskiej kostki zmieniarka działa po odpaleniu. Jedyne czego jeszcze rozgryzłem to żeby zapamiętywało utwór i czas żeby po włączeniu radia dalej grało od poprzedniego momentu. Podejrzewam, że właśnie ten kabel jest tu potrzebny, ale... właśnie... Na pinie który wychodzi z radia jest napięcie 12V i na kablu który jest odłączony od radia też jest 12V!
I teraz, jak mam to cholerstwo podłączyć, żeby zapamiętało utwór?
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Liczba postów: 16
Liczba wątków: 1
Dołączył: Mar 2015
Reputacja:
0
24-07-2015, 21:53
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-07-2015, 21:55 przez Witek32.)
Witam.
Miałem to samo,daliśmy zaraz za radiem mały przekażnik sterujący napięciem podczas zapalania auta rozwiązało problem-zmieniarka trakcie odpalenia dostaje zbyt nisko napięciowy prąd i się wiesza,ale się nakombinowałem z pamięciami i kartą,a tu taka pierdoła
.
Pzdr.
Seat Alhambra 2002 Signo-1,9 115 Km AUY TDI (215/55/16 ).
Liczba postów: 2,036
Liczba wątków: 84
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
2
(24-07-2015, 21:53)Witek32 napisał(a): Witam.
Miałem to samo,daliśmy zaraz za radiem mały przekażnik sterujący napięciem podczas zapalania auta rozwiązało problem-zmieniarka trakcie odpalenia dostaje zbyt nisko napięciowy prąd i się wiesza,ale się nakombinowałem z pamięciami i kartą,a tu taka pierdoła .
Pzdr.
Super! Dzieki za podpowiedz, bede dzialal. Jakbys mogl podac jeszcze podlaczenie to bylbym bardzo, bardzo wdzieczny
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Liczba postów: 16
Liczba wątków: 1
Dołączył: Mar 2015
Reputacja:
0
28-07-2015, 23:17
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-07-2015, 23:19 przez Witek32.)
Kurde nie pamiętam,a opornik był wartości 5 wat,nie przekażnik,mam taką probówke z zarówką a z drugiej strony krokodylek ale naprawdę nie pamiętam ,wiem że wtykałem to po kolei w kostki i rozruch auta tak aż trafiłem.
Jak będe miał czas to to wymontuje i cykne fotke.
Seat Alhambra 2002 Signo-1,9 115 Km AUY TDI (215/55/16 ).
Liczba postów: 16
Liczba wątków: 1
Dołączył: Mar 2015
Reputacja:
0
Witam.
Wszystko Ci posłałem na maila jak co to dzwoń nr. masz
.
Pzdr.
Seat Alhambra 2002 Signo-1,9 115 Km AUY TDI (215/55/16 ).
Liczba postów: 1
Liczba wątków: 0
Dołączył: Sep 2016
Reputacja:
0
Witam kolegów. Nie jeżdżę autem z grupy WW ale mam dokładnie taki sam problem ze zmieniarką Yatour. Czy moglibyście przesłać również do mnie informacje jak zamontować ten opornik? Na plusie stałym, po stacyjce czy na masie? No i czy musi to być 5W, a jeśli tak to bardzo proszę o jakiś link. Pozdrawiam.