21-04-2017, 10:04
Mogli coś pomylić przy składaniu, bo tam trzeba najpierw ustawić wariatory w pozycji "zero" a później wszystko ustawiać, ale:
Newralgicznym punktem jest zębate koło pośrednie dolnego i górnego łańcucha rozrządu.
To kółko potrafi mieć mocno zużyte zęby lub luz na łożyskowaniu. Trzeba to sprawdzić i wymienić.
No i mogą być te wariatory zużyte, nie trzymają ciśnienia oleju, lub coś nie tak jest z zaworami sterującymi.
Trzeba było zerknąć na kanały 208 i 209 - tam są informacje o pracy wariatorów.
Kolejna kwestia to ciśnienie oleju - poprawna praca napinaczy rozrządu i wariatorów zależy od ciśnienia oleju.
Newralgicznym punktem jest zębate koło pośrednie dolnego i górnego łańcucha rozrządu.
To kółko potrafi mieć mocno zużyte zęby lub luz na łożyskowaniu. Trzeba to sprawdzić i wymienić.
No i mogą być te wariatory zużyte, nie trzymają ciśnienia oleju, lub coś nie tak jest z zaworami sterującymi.
Trzeba było zerknąć na kanały 208 i 209 - tam są informacje o pracy wariatorów.
Kolejna kwestia to ciśnienie oleju - poprawna praca napinaczy rozrządu i wariatorów zależy od ciśnienia oleju.
--
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.