Witam.
Wariatory, jaki i zawory sterujące są inne dla strony ssącej i wydechowej, wyglądają prawie identycznie ale mają inną charakterystykę/ustawienie, to coś jak w dieslach zawór N18 i N75 niby takie same, a jednak nie i w pewnych zakresach daje to znać o sobie. O takie rzeczy to się pyta/szuka informacji przed rozebraniem, a nie jak wszystko rozłożone, no ale cóż, zaraz zaczną się pytania, jak rozpoznać, co się stanie itp. . Pierwsza podpowiedź, chyba dobra , jeśli chodzi o wariatory to przyjrzyj się dobrze zębom i strzałkom przy cyfrach, wygrawerowanych na korpusie, powinno być na jednym 24E (ssąca strona), a na drugim 32A (wylotowa strona). W różnych modelach V6, w grupie vag-a, były nieco różne wariatory ale oznaczenia chyba były te same, wszystkich nie robiłem więc nie wiem. Z resztą na forum są gdzieś zdjęcia/linki to można podejrzeć.
Pozdrawiam
Wariatory, jaki i zawory sterujące są inne dla strony ssącej i wydechowej, wyglądają prawie identycznie ale mają inną charakterystykę/ustawienie, to coś jak w dieslach zawór N18 i N75 niby takie same, a jednak nie i w pewnych zakresach daje to znać o sobie. O takie rzeczy to się pyta/szuka informacji przed rozebraniem, a nie jak wszystko rozłożone, no ale cóż, zaraz zaczną się pytania, jak rozpoznać, co się stanie itp. . Pierwsza podpowiedź, chyba dobra , jeśli chodzi o wariatory to przyjrzyj się dobrze zębom i strzałkom przy cyfrach, wygrawerowanych na korpusie, powinno być na jednym 24E (ssąca strona), a na drugim 32A (wylotowa strona). W różnych modelach V6, w grupie vag-a, były nieco różne wariatory ale oznaczenia chyba były te same, wszystkich nie robiłem więc nie wiem. Z resztą na forum są gdzieś zdjęcia/linki to można podejrzeć.
Pozdrawiam