Jak już zostałem wywołany do tablicy... :-)
Nowe cewki tu nic nie pomogą.
Pierwszy wskazany przez Ciebie błąd jest kluczowy - brak korelacji czujnika położenia wału korbowego z czujnikiem położenia wałków rozrządu. Może to wskazywać na grube przestawienie rozrządu na którymś z nastawników.
Opcja pierwsza łatwiejsza - sprawdź czy wszystko styka, czy złącza dobrze kontaktują... mogło coś się naruszyć przy robocie.
Opcja druga - sprawdź vagiem kanały 208 i 209 - tam wyjdzie jak pracuje rozrząd. Być może został źle ustawiony podczas wymiany - to nie jest takie oczywiste dla wielu mechaników. Lub nie wszystko co trzeba zostało wymienione - to wiem z doświadczenia.
Nowe cewki tu nic nie pomogą.
Pierwszy wskazany przez Ciebie błąd jest kluczowy - brak korelacji czujnika położenia wału korbowego z czujnikiem położenia wałków rozrządu. Może to wskazywać na grube przestawienie rozrządu na którymś z nastawników.
Opcja pierwsza łatwiejsza - sprawdź czy wszystko styka, czy złącza dobrze kontaktują... mogło coś się naruszyć przy robocie.
Opcja druga - sprawdź vagiem kanały 208 i 209 - tam wyjdzie jak pracuje rozrząd. Być może został źle ustawiony podczas wymiany - to nie jest takie oczywiste dla wielu mechaników. Lub nie wszystko co trzeba zostało wymienione - to wiem z doświadczenia.
--
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.