06-11-2017, 21:30
Witam.
Jeśli, to co napisałeś jest prawdą to masz źle złożony rozrząd. Rozrząd składasz na znaki + między wariatorami ustawionymi prawidłowo musi być 8 ogniw łańcucha, potem obracasz wałem dwa obroty i ustawiasz wał na pierwszy cylinder, zakładasz blokadę na tył wałków - musi pasować i między znakami wariatorów musi być 8 ogniw wtedy dopiero rozrząd jest prawidłowo ustawiony. Nigdy nie słyszałem o metodzie sprawdzania rozrządu polegającej na kręceniu tak długo wałem aż się znaki zgrają.
Pozdrawiam
Jeśli, to co napisałeś jest prawdą to masz źle złożony rozrząd. Rozrząd składasz na znaki + między wariatorami ustawionymi prawidłowo musi być 8 ogniw łańcucha, potem obracasz wałem dwa obroty i ustawiasz wał na pierwszy cylinder, zakładasz blokadę na tył wałków - musi pasować i między znakami wariatorów musi być 8 ogniw wtedy dopiero rozrząd jest prawidłowo ustawiony. Nigdy nie słyszałem o metodzie sprawdzania rozrządu polegającej na kręceniu tak długo wałem aż się znaki zgrają.
Pozdrawiam