15-12-2017, 22:34
Zapoznałem się z wieloma wątkami, równieź na niemieckich forach i nadal nie wiem czy warto zaglądać do rozrządu skoro wymieniany był 2 mce temu w Niemczech.
Kompresję i ciśnienie oleju sprawdzę w weekend, lecz auto nie zachowuje się tak jakbby nie miało kompresji.
Bloki pomiarowe na jałowym
208:
680 RPM
XXXX
00010011
209:
680 RPM
127
-0001.00°KW
01100111
210:
0000.00°KW
0000.00°KW
1
00000001
211:
0000.00°KW
-0000.50°KW
0
00000001
Pojawiający się błąd to:
16725.P0341 Czujnik połoźenia wałka rozrządu A, rząd cylindrów 1 - usterka zakresu działania.
Dziwne jest to, źe blok 208 nie pokazuje °KW. Dodatkowo zapalaja się czasem błędy złego ustawienia przepustnicy i przepływomierza. W którym kierunku powinienem iść by rozwiązać ten problem ?
Kompresję i ciśnienie oleju sprawdzę w weekend, lecz auto nie zachowuje się tak jakbby nie miało kompresji.
Bloki pomiarowe na jałowym
208:
680 RPM
XXXX
00010011
209:
680 RPM
127
-0001.00°KW
01100111
210:
0000.00°KW
0000.00°KW
1
00000001
211:
0000.00°KW
-0000.50°KW
0
00000001
Pojawiający się błąd to:
16725.P0341 Czujnik połoźenia wałka rozrządu A, rząd cylindrów 1 - usterka zakresu działania.
Dziwne jest to, źe blok 208 nie pokazuje °KW. Dodatkowo zapalaja się czasem błędy złego ustawienia przepustnicy i przepływomierza. W którym kierunku powinienem iść by rozwiązać ten problem ?