Witam.
Od czytania różnych forum nie rozwiąże się problem, trzeba sprawdzić wszystko w praktyce. Zaczynamy zawsze od sprawdzenia prawidłowego ustawienia rozrządu, to że był wymieniany w Niemczech nic nie znaczy (i jeszcze pewnie sprzedający twierdził, że Niemiec płakał do granicy, te auta z tym silnikiem najczęściej są sprzedawane gdy pojawia się problem z rozrządem), ten wątek jest pełen postów gdzie wszyscy się zapierali, że rozrząd ustawiony prawidłowo, a nawet nie wiedzieli co to znaczy. Brak wskazań w 208 może oznaczać uszkodzony wariator (sprawdzić przy okazji sprawdzenia rozrządu), jeżeli elektrozawór nim sterujący będzie w porządku i czujnik położenia tego wałka też. Na pracę wariatorów duży wpływ ma prawidłowe wskazanie przepływomierza, przepustnica już nie więc musisz się zająć tymi błędami i sprawdzić czy to instalacja czy te elementy są uszkodzone, w pierwszej kolejności przepływka, jakie konkretne numery te błędy mają. Nic nowego, poza tym co jest napisane w tym wątku już się nie wymyśli .
Pozdrawiam
Od czytania różnych forum nie rozwiąże się problem, trzeba sprawdzić wszystko w praktyce. Zaczynamy zawsze od sprawdzenia prawidłowego ustawienia rozrządu, to że był wymieniany w Niemczech nic nie znaczy (i jeszcze pewnie sprzedający twierdził, że Niemiec płakał do granicy, te auta z tym silnikiem najczęściej są sprzedawane gdy pojawia się problem z rozrządem), ten wątek jest pełen postów gdzie wszyscy się zapierali, że rozrząd ustawiony prawidłowo, a nawet nie wiedzieli co to znaczy. Brak wskazań w 208 może oznaczać uszkodzony wariator (sprawdzić przy okazji sprawdzenia rozrządu), jeżeli elektrozawór nim sterujący będzie w porządku i czujnik położenia tego wałka też. Na pracę wariatorów duży wpływ ma prawidłowe wskazanie przepływomierza, przepustnica już nie więc musisz się zająć tymi błędami i sprawdzić czy to instalacja czy te elementy są uszkodzone, w pierwszej kolejności przepływka, jakie konkretne numery te błędy mają. Nic nowego, poza tym co jest napisane w tym wątku już się nie wymyśli .
Pozdrawiam